Xanman Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Støtten min har tydeligvis gitt Almunia en selvtillitsboost. Han har vært meget god så langt. Han hadde blant annet en strålende redning i gårsdagens kamp. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 er den nye tiger drakta som gjør det. Han er blitt en tiger i buret Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Støtten min har tydeligvis gitt Almunia en selvtillitsboost. Han har vært meget god så langt. Han hadde blant annet en strålende redning i gårsdagens kamp. støtten vår 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Støtten min har tydeligvis gitt Almunia en selvtillitsboost. Han har vært meget god så langt. Han hadde blant annet en strålende redning i gårsdagens kamp. støtten vår Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Bare vent, en skade lurer like om hjørnet, og vi må stille med Fabianski. Happy days. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Vis Almunia blir skadet vet jeg ikke hva jeg gjør. Dere finner meg mest sannsynlig i et badekar. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Må le litt av de siste innleggene i denne tråden. Uansett, hvor lenge skal denne "albueskaden" vare? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ut sesongen, får vi håpe. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Nå er Clichy også ute med "ryggskade"! Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) huff å huff, gutta må lære seg å løfte med riktig teknikk, ellers ryker alle ryggene. Vis Fabianski blir skadet vet jeg ikke hva jeg gjør. Dere finner meg mest sannsynlig i et badekar. fixed Endret 23. november 2010 av andre3028 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Faaaaaen. Men slik skjer vel når man ikke setter spiker i kista og har Almunia i mål. Hva driver Wenger med? Hvorfor er den mannen ennå i Arsenal? Hvorfor spare Wojciech her? Makan til unødvendig resultat. Faaaaaen. Men slik skjer vel når man ikke setter spiker i kista og har Almunia i mål. Hva driver Wenger med? Hvorfor er den mannen ennå i Arsenal? Hvorfor spare Wojciech her? Makan til unødvendig resultat. Akkurat nå burde han vike unna å spille "cupkeeperen" sin. Er det en ting vi kan gjøre med god samvittighet så er det å stille med vår beste keeper så og si hver eneste bidige kamp. Szczesny har jo bare godt av å spille mest mulig også! En keeper blir jo ikke akkurat direkte sliten heller. Nok en taktisk brøler av Wenger. Han er ikke særlig god, nei. Men han er pr. nå vår andrekeeper. Hvis Sczezcny en dag skulle bli skadet eller utvist/suspendert er det greit og ha en Almunia nært opp mot sitt beste. Og benke han i enhver kamp er ikke måten å gå frem på. Hvilke kamper enn nettopp disse skal man da gi mannen spilletid? Jeg sier det igjen: slapp helt av. Wenger vet hva han driver med. Det er helt latterlig å kalle dette en taktisk "brøler". Dessuten var det dårlig forsvarspill av gibbs og miquel i forkant av målet, hvilket ingen av dere nevner, såvidt jeg kan se. Trekker frem et par sitater fra kampen mot Leyton, der samtlige var rasende fordi Almunia fikk stå. Igår var han man of the match. Tror dere han hadde vært det om han ikke hadde fått noe som helst spilletid? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 men så er det kun barca han spiller bra mot. Er ikke lenge til han gjør en brøler igjen og alle her inne hater han igjen. En god kamp veier ikke opp for allle tabbene hans. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ja, men det er altså snakk om å gi mannen spilletid for at eventuelle skader på fabianski/sczeszny får minst mulige konsekvenser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå