-Lasse Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Se filmen hos Youtube Edit: der ja Bare få opp stemningen litt rundt Almunia Endret 9. februar 2010 av -Lasse Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Average. Ikke skryt han opp i skyene her nå.. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Med tanke på at han er ranket som PLs 19. beste keeper så kan man ikke kalle Al for average lenger nei. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 På videoen der er han average, nå er han en "fuckin wanker". Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Med tanke på at han er ranket som PLs 19. beste keeper så kan man ikke kalle Al for average lenger nei. Har du den lista der tilgjengelig så jeg kan se? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Aner ikke hvor det er fra, vet bare at noen her inne skrev det for litt siden. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Aner ikke hvor det er fra, vet bare at noen her inne skrev det for litt siden. Leste det også i en artikkel i går, men husker ikke hvilken Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 fra football 365 : 17 Premier League goalkeepers have been credited with more saves than Manuel Almunia in the Premier League this season. Four of those goalkeepers have played fewer games than the Spaniard. Det er altså rent kvantitativt bedømmet. Så kan man spørre seg om statistikk er den beste måten å avgjøre hvor god/dårlig en keeper er. Bra video! Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Almunia har ikke rotet så mye i det siste, men synes det er litt overaskende å finne han på 4.plass over PL-keepere på den offisielle hjemmesiden til PL Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 jaja, da ble vi stuck med deg 1 år til. Så får vi håpe du ikke roter oss ut av gullkampen i år også. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 For å quote han duden i Arsenal-mania jeg og andre3028 fant: "It's closed!" Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) hahaha ja den passa jævla bra Endret 2. september 2010 av andre3028 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg har fortsatt troa! Han har til tider prestert bra! Nå må han bare finne formen! Fra arkivet: http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-almunia-is-cream-of-premier-league Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 På tide å støtte Almunia. Go Almunia! Verdens beste keeper! VDS, Reina og Cech er vitser i forhold. Tidenes Arsenal-keeper? Almunia! UTEN TVIL!!!! :love: Elsker forresten den nye avataren din, Urmaker! He dives to the left, he dives to the right, he catches every ball in his sight! MANUEL ALMUNIA, for pokker!!! 3 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Enig, på tide å vise litt støtte! Nå som vi er "stuck med han", som mange sier, så vil det ihvertfall ikke gjøre situasjonen bedre å kritisere ham. Særlig på kamper etc. btw, SYKT bra bilde! Får vengaboys assosiasjoner! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) På tide med et litt mer seriøst innlegg: Jeg har tilgitt Almunia for alt det dårlige han har gjort i Arsenal. Alle tabbene, alle de elendige utspillene, all de dårlige utboksingene ... alt er glemt. Siden vi ikke får en ny keeper denne sesongen heller har jeg bestemt meg for å gi Almunia en ny start. En ny sjanse til å overbevise meg. Å hetse ham vil ikke gjøre ham bedre. Han trenger støtte fra fansen for å kunne bygge opp selvtilliten sin. Jeg oppfordrer alle til å gi Almunia en ny sjanse. http://www.youtube.com/watch?v=tG3E59fRk5o Endret 10. september 2010 av Le Professeur 4 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Samme hvor mye jeg ropte på en ny keeper dette vinduet, var jeg 100% bak Almunia med det samme vinduet stengte. Ironisk jubling og buing gjør bare saken verre, Almunia er vår beste målmann pdd og alle med de små grå i behold vil støtte spanjolen. Det gjelder å se vekk fra spilleren som enkeltperson og tenke på at han spiller for Arsenal, og Arsenal vil jeg aldri gi opp. Keep your head up, son! 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Videoen har hjulpet en god del, jeg tror at jeg vil gi ham en ny start. Han kan gjøre sine saker, bare hvis han vil. JEg håper og tror at han vil gripe sjansen nå. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Samme hvor mye jeg ropte på en ny keeper dette vinduet, var jeg 100% bak Almunia med det samme vinduet stengte. Ironisk jubling og buing gjør bare saken verre, Almunia er vår beste målmann pdd og alle med de små grå i behold vil støtte spanjolen. Det gjelder å se vekk fra spilleren som enkeltperson og tenke på at han spiller for Arsenal, og Arsenal vil jeg aldri gi opp. Keep your head up, son! Ser du er inspirert av Alan Davies og gjengen. Men ja, vi har ikke mye valg nå. Bedre å stille seg bak de keeperne vi har enn å ødelegge selvtilliten deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå