r0zie Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Heisann.. Bare lurer på om noen har en løsning på dette.. Har pcen på nettverket, og bruker ps3 media server til å se film og serier osv. Tenkte det kanskje gikk an å høre musikk og siden lydkabelen fra xboxen er MYE bedre enn den fra pcen (3,5 jack kabel på 10 meter) Any clue? Endret 16. januar 2010 av r0zie Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 skjønte jeg deg rett nå, så bruker du allerede ps3 mediaserver til å se film med xboxen? Da burde du jo kunne høre på musikk uten å gjøre noen innstillinger. Hvis ikke så er jo media center veldig enkelt å bruke. eller musikk library. Disse krever jo også at xbox er i samme nettverk som pcen med minst mulig brannvegger imellom. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 ja, burde jo fungere i teorien, men har du prøvd? jeg fikk det ikke til.. fant ikke noen musikkfiler.. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) http://www.ehow.com/how_5058499_set-media-...er-ps-xbox.html Måtte bytte program, gikk vist ikke med ps3 mediaserver på xboxen.. Funker med winamp remote, men er litt halvpes å lete gjennom alle sangene så var ikke så bra løsning jeg hadde håpet på.. Endret 16. januar 2010 av r0zie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå