Gå til innhold

Umulig og komme inn på ocz ssd disck!

Anbefalte innlegg

Hallo Folkens

Eg har et problem som eg har prøvd å løse nå i flere dager så får ty til litt hjelp nå tenkte eg :)

får ta det fra starten.. bygde meg en pc for 1 år siden å da valgte eg å bruke en ocz core 32gb flashdisk til systemdisk og en vanlig 320gb harrdisk til alt annet.. og alt har fungert fint helt til nå... ssd disken var ganske full bare noen hundre megabyte igjenn rett før dete kjedde.

når eg prøver å starte maskinen kommer det opp en feilmelding Status 0xc000000f

Fil: \windows\system32\winload.exe

og der kommer eg ikke lengere...

har satt i windows cden og prøvd og bote fra den men eg kommer ikke inn på cden .. den bare stopper i loading screenen..

eg fant en annen harrdisk kobla fra de opprinlige hardiskene i maskinen og instalerte windows vista på den og starta maskinen og det gikk fint... så prøvde eg og koble till ssd disken og bote windows fra den andre harrdisken eg nettop instalerte men da klarer ikke maskinen og bote... virker som uansett ka eg jør så lenge ssd disken er tilkobla så klarer eg verken å bote fra windows cden eller den andre hardisken med windows på... men med en gang eg kobler fra ssd disken klarer maskinen og bote fra både cden og den andre harrdisken..

eg har vert i bios og stilt på boot priority sånn at maskinen skal bote fra den vanlige harrdisken først og fra cd osv men uansett ka eg jør der inne så lenge ssd en er tilkobla går det ikke an å bote fra noe som helst.. prøvd og kjøre safemode osv men ingenting hjelper..

det er vista eg bruker..

Noen som har noen ideer?

Takker fro svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...