Simenrf Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hei fikk et Creative Fatal1ty HS-1000 USB headset til jul, jeg må si at jeg er ganske skuffet over det. Den er veldig ukomfortabel å ha på, når jeg har spilt i ett par-tre timer så blir headsettet overopphetet og lyden blir skurrete og rar, og jeg må ta ut usben i noen minutter og så sette den inn igjen for å få normal lyd igjen. Men det er ikke det eneste problemet. Mikrofonen virker heller ikke! Jeg fulgt indstruksene på cden som fulgte med og lastet ned de driverne som var der, jeg har også lastet ned firmware update, men det hjalp ikke. Hva skal jeg gjøre for å løse problemet? Er det noen flere drivere enn de som fulgte med på cden som jeg må laste ned? Noen firmwares? Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 ingen som vet hva problemet skyldes, og hva jeg kan gjøre for å bli kvitt det? Lenke til kommentar
cake Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hive det i hodet på de ansatte i butikken det ble kjøpt i? Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Fristendes å gjøre det, ja! Forresten så har jeg en venn som har det samme headsettet som meg, og gjett hva? Han har også de samme problemene med headsettet! Altså jeg vet ikke hvorfor dette her skjer oss begge, det er jo ikke akkurat noe billig headsett så vidt jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
cake Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Da kan jo dere begge gå å hive det i hodet på en ansatt. Det kan ikke være en feil på en del av hodetelefonene da? Litt rart at de feiler såpass, hvis de koster en del. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Nå har jeg klart og ødelagt det gamle headsettet mitt, jeg skulle rette opp ledningen der fordi det var så mye krøll, tok litt hardt i, og vips så røyk ledningen. Det var altså et billig headset til rundt hundrelappen som jeg hadde kjøpt på Clas Ohlson, og der fungerte mikrofonen utmerket. Så nå sitter jeg bare med Creative headsettet der lyden og ikke mikrofonen fungerer. Ingen som har noen idè om hvordan jeg skal fikse mikrofonen? Dette her skal jo være et bra gaming headset med god kvalitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå