Gå til innhold

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie" [Semifinale]

Stem  

600 stemmer

1. 1. ..på én serie..

• 24
      29
    • Band of Brothers
      40
    • Battlestar Galactica
      17
    • Big Bang Theory, The
      27
    • Dexter
      69
    • Entourage
      29
    • Firefly
      14
    • Friends
      19
    • House M.D.
      49
    • Lost
      45
    • Prison Break
      17
    • Scrubs
      26
    • Seinfeld
      20
    • Simpsons, The
      25
    • Sopranos, The
      26
    • South Park
      25
    • Stargate SG1
      17
    • Top Gear
      52
    • Twin Peaks
      15
    • Wire, The
      39

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skam at Friends har en stemme, men så stemte jeg ikke på det heller så da skjønner jeg det litt mer. Derfor var det greit taktisk sett at jeg ikke gjorde det, siden den ikke har sjans for å være med til finalen. Noe som er jævlig synd. :(

Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg har sett alt på lista, så blir vanskelig å sammenligne. Men Simpsons får min stemme, rett og slett fordi det er den serien jeg har flest timer med :)

Lost var så fantastisk, men tapte seg så ekstremt i midten av sesong 2.

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
Jeg har nettopp oppdaget at Mythbusters har totalt forbigått hele denne kåringen! Den er utvilsomt den beste TV-serien noensinne!

:no:

Lo litt her.
Fordi?
Mythbusters er en helt OK serie når det gjelder hva den går utpå. Den kan være underholdene i blant. Men så må det trekkes frem det forferdelige "liksom"-skuespillet som de driver med. Og dessuten (dette har vært tatt opp før), en dokumentar-serie bør ikke gå under navnet "tidenes beste serie", mener jeg.
Lenke til kommentar
Jeg har nettopp oppdaget at Mythbusters har totalt forbigått hele denne kåringen! Den er utvilsomt den beste TV-serien noensinne!

:no:

Lo litt her.
Fordi?
Mythbusters er en helt OK serie når det gjelder hva den går utpå. Den kan være underholdene i blant. Men så må det trekkes frem det forferdelige "liksom"-skuespillet som de driver med. Og dessuten (dette har vært tatt opp før), en dokumentar-serie bør ikke gå under navnet "tidenes beste serie", mener jeg.

Da burde strengt tatt ikke Top Gear heller være med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...