Gå til innhold

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie" [Semifinale]

Stem  

600 stemmer

1. 1. ..på én serie..

• 24
      29
    • Band of Brothers
      40
    • Battlestar Galactica
      17
    • Big Bang Theory, The
      27
    • Dexter
      69
    • Entourage
      29
    • Firefly
      14
    • Friends
      19
    • House M.D.
      49
    • Lost
      45
    • Prison Break
      17
    • Scrubs
      26
    • Seinfeld
      20
    • Simpsons, The
      25
    • Sopranos, The
      26
    • South Park
      25
    • Stargate SG1
      17
    • Top Gear
      52
    • Twin Peaks
      15
    • Wire, The
      39

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lost har for mange løse tråder, og jeg mistenker skaperne for å være litt lost til hvordan de skal hente inn trådene. Foreløpig har det vært alt for lite nøsting, og jeg skjønner godt dem som har kastet seg av vognen. I verste fall kanselleres showet på grunn av for få seere før vi får svar på en haug med spørsmål..

Kastet seg av vogna? Jojo, forsåvidt... Men antall løse tråder har lite med det å gjøre, tenker jeg.

Lost er så kontraktfesta at halvparten hadde vært nok. Er 80% sikker på at serien blir fullført. (De ev. gjenværende løse tråder får heller bli PC-spill, film, MMO osv.)

Lenke til kommentar

Min stemme gikk uten tvil til Top Gear.

14 sesonger med så høyt nivå er det ingen av de andre kandidatene som kommer close en gang, og for meg er det like uforståelig at noen kan stemme på Lost osv som det tydeligvis er for mange at jeg stemmer Top Gear.

Smaken er som baken og godt er det :)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Lost har for mange løse tråder, og jeg mistenker skaperne for å være litt lost til hvordan de skal hente inn trådene. Foreløpig har det vært alt for lite nøsting, og jeg skjønner godt dem som har kastet seg av vognen. I verste fall kanselleres showet på grunn av for få seere før vi får svar på en haug med spørsmål..

6. sesong som begynner 2 februar er siste uansett, så den blir nok ikke kanselert. Og med 12 millioner i snitt så er det nok ikke et problem med få seere. Og forrige sesong avslørte mye! Spoiler for de som ikke har sett s05

Jacob ble sett for første gang, vi fikk nye scener med Smokie, alt om Dharma ble avslørt, The Hostiles historien ble godt fortalt, pluss mye mer.

Så ikke si at det ikke har blitt nøstet opp i ting.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Hukommelse som svikter på to innlegg, siden du ikke la merke til at jeg skrev til DB/den diskusjonen?

mente DoctorBacon :p

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Når sa jeg at alle tar feil? De som tar feil er han der som mente at det var latterlig at House MD var med i kåringen. Tror det bare er han jeg har diskutert med i denne tråden, derfor utsagnet.

:)

Lenke til kommentar
Har til gode å se et argument hvorfor House skal vinne titlene.

Eller utenom at serien er ''genial'' da.

Serien er genial. Aldri sett en kjedelig episode med det og syns de forskjellige sykdommene er fascinerende, i tillegg til bra skuespill og geniale karakterer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Har til gode å se et argument hvorfor House skal vinne titlene.

Eller utenom at serien er ''genial'' da.

Ok.

Hovedgrunnen er Hugh Laurie som leverer det beste skuespillet jeg har sett fra en mann på lang tid. Jeg har ikke blitt så opphengt i en karakter noen gang. Humoren er nesten alltid på rett sted til rett tid. Gliser hver gang noen blir overrasket eller overrumplet av en rask replikk eller handling.

Akkurat når serien er i ferd med å bli "kjedelig", skjer det noe dramatisk t.d dødsfall. Doktorer, pasienter og de fleste andre blir presset mentalt, og med House hengende over blir det ofte dramatisk. Greier å fornye seg fra sesong til sesong, selv om det handler om den samme kjernen. Blir radikale utskiftninger etter hvert. Handlingen som går parallellt med intensiv behandling av dødssyke pasienter er spennende nok alene. Akkurat passe mengde (bifile) babes.

X antall Golden Globe-nomineringer (og priser). Det var en start i hvertfall.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...