Gå til innhold

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie" [Semifinale]


Stem  

600 stemmer

  1. 1. ..på én serie..

    • 24
      29
    • Band of Brothers
      40
    • Battlestar Galactica
      17
    • Big Bang Theory, The
      27
    • Dexter
      69
    • Entourage
      29
    • Firefly
      14
    • Friends
      19
    • House M.D.
      49
    • Lost
      45
    • Prison Break
      17
    • Scrubs
      26
    • Seinfeld
      20
    • Simpsons, The
      25
    • Sopranos, The
      26
    • South Park
      25
    • Stargate SG1
      17
    • Top Gear
      52
    • Twin Peaks
      15
    • Wire, The
      39


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lost??

Foreløpig har den serien bare glidd ut i tøys og tull..

 

Dexter får min stemme. Gleder meg til fortsettelsen. (kommer forøvrig til å se neste sesong av Lost, i håp om at den henter seg inn igjen, men jeg har litt problemer med å se hvordan akkurat nå...)

 

Lost kommer ikke til å hente seg inn igjen. Lost er en kvalitetserie allerede så det er ikke noe å hente inn.

Selv forandrer jeg stemmen min fra Pokemon som gikk ut til nettopp Lost. En serie jeg ikke kan si noe negativt om.

 

Tja, sesong 1 var fantastisk, men sesong 2 var jo bedriten. Hører nå at de siste sesongene er fantastiske, vil da kalle det å hente seg inn ;)

 

Edit. Stemte forresten Dexter =)

Endret av JeepersCreepers
Lenke til kommentar

Jeg vet om flere som har samme inntrykk som meg. Lost startet bra, men etterhvert falt den helt av.

Det er noen sesonger siden jeg så en episode av Lost og tenkte "dette er en god serie". Det har hendt jeg tenker "denne episoden ga iallefall svar på noe"..

 

I tillegg har man hatt mange elendige episoder som ikke bidrar til fremdrift i serien. Jeg ser ikke helt hvordan de skal komme til å bidra i fremtiden heller. Premieeksempelet der er episoden hvor paret med diamantene blir begravet levende etter å ha blitt stukket av en edderkopp eller noe.

Bevares, Lost er en grei serie, men de siste sesongene har ikke akkurat gitt den et kvalitetsstempel..

Lenke til kommentar

Stemte 24 men nå tenker jeg at jeg burde ha stemt Dexter for å slå Lost. :p

 

Har ingenting imot The Wire så langt så det hadde bare gitt meg mer lyst å se serien om den hadde vunnet. Dexter er egentlig verdi av tittelen "Tidenes serie" så det hadde vært knall. Men, så er jo dette semi-finale så det blir taktisk riktig å stemme på 24 for min del. :) Vi får se!

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Jeg vet om flere som har samme inntrykk som meg. Lost startet bra, men etterhvert falt den helt av.

Det er noen sesonger siden jeg så en episode av Lost og tenkte "dette er en god serie". Det har hendt jeg tenker "denne episoden ga iallefall svar på noe"..

Greia med Lost er at alt er så komplisert. Stadig refererer den til ting som har skjedd flere sesonger tidligere, uten nødvendigvis å gi en forklaring. Det er ikke en slik serie hvor du ser en episode her og en episode der, og likevel henger helt med.

 

Selv har jeg begynt å se fra sesong 1 på PC (får sett mye mer enn en episode per uke), og synes Lost er mye bedre nå enn jeg har syntes tidligere :)

 

edit: stemte på Dexter.

Endret av Eivolele
Lenke til kommentar

1. The Sopranos

2. Band Of Brothers

3. The Wire

 

4. Oz

5. South Park

6. Generation Kill

7. Twin Peaks

8. Rome

9. Deadwood

10. The Shield

11. The Simpsons

12. The West Wing

13. Fawlty Towers

14. Monthy Pythons Flying Circus

15. Mad Men

16. Seinfeld

17. Curb Your Enthusiasm

18. The Black Adder

19. Entourage

20. 24

 

Bare en sammenskrapt liste, sikkert glemt masse. Overlever hvis en av de tre øverste vinner, men skulle helst sett Sopranos på topp. Pisser på det meste på avstemningen.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar
Ble nok Entourage knepent fremfor Sopranos :)

 

Ser at Dexter gjør det bra, kanskje jeg skal begynne å se på den? Har nettopp gjort meg klar til å se House MD.

 

Syntes det er litt rart at South Park går foran Family Guy. Skjønner at Simpsons gjør det, selv om jeg ikke er enig, hmmm....

 

House er en typisk TV-serie hvor det ikke er vitalt at du ser hver eneste episode, litt som Scrubs. Dexter er en fantastisk bra serie, og jeg anbefaler deg å begynne med den.

Lenke til kommentar

Oki, jeg venter nok med å stemme en liten stund. Rett og slett fordi valget blir vanskelig, jeg er jækla glad i 24... men det beste er å stemme taktisk. Jeg har begynt å se The Wire, og serien bare vokser meg. Rett og slett noe av det beste jeg har sett, siden førstesesongen av Heroes (og det var litt av en opplevelse). Finnes flere serier jeg er glad i, men det er de to som står sterkest. Valgets kval...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...