bohansse Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Hei alle! Jeg er ny på dette forumet men har lest og lært mye av dette:-) Nå har jeg tenkt å utvide multimediaroomet mitt og få et tv-kort inn i maskinet. Jeg har også lyst å prøve og bestille fra en nettbutikk i utlandet....synes det virker spennende. Det jeg er på jakt etter er et DVB-T kort for Riks TV, så kunne det vært greit å eventuelt ha med en kortholder (er ikke på hva det heter, men det er for å få inn flere kanaler) I utgangspunktet trenger jeg bare gratiskanalene men men.... jeg har blitt anbefalt følgene produkter fra Komplett: TerraTec Cinergy H7 og Technicrypt CXV MP RiksTV Er det noen som har erfaringer????? Jeg har også vært å søkt litt på sidene til dealextreme og fant disse produktene som virket bilig og bra. Det er kanskje viktig å si at jeg ønsker å kunne bruke Windowa mediasentret til opptak. Men her trenger jeg hjelp av ekspertene der ute...... Endret 11. januar 2010 av bohansse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå