greipfrukt Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hei! Min HTC Touch HD's skjerm virker plutselig ikke lenger. Når jeg ser skrått på skjermen i sterkt lys ser jeg at en del av skjermen er mye mørkere enn resten, virker som den er trykt inn og har klistrer seg på innerskjermen (??) . Noen som vet om dette kan ordnes på enkelt vis? Eller er den så og si ferdig og klar for graven? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvis dette ikke er din feil (dvs at skaden ikke har oppstått på grunn av klem, slag eller fukt), så har du fortsatt reklamasjonsrett selv om garantitiden skulle ha gått ut. Ta kontakt med din forhandler og be de ta en titt på telefonen. Lenke til kommentar
Darth Invidia Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Feilen du beskriver er en typisk trykk/slag skade, kan enkelt fixes ved å lever til et verksted, men vil koste deg. evt kan du eBay'e en skjerm og skru litt selv, men har du garanti i dag vil du miste den viss du gjør det slik hilsen Mobil Tekniker Lenke til kommentar
Lord Lucifer Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Det er bare og levere telefonen på rep, for det vil bli tatt på garantien. Det er et lite mellomrom imellom lcd og front. Så det betyr at du har fått press på fronten ned på displayet: Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Det er bare og levere telefonen på rep, for det vil bli tatt på garantien. Det kan du ikke vite, da verkstedet må se på telefonen først for å vurdere om skaden er en følge av brukers håndtering, eller fabrikasjonsfeil. Hvis det ikke går på garanti, får kunden et prisoverslag. Vil han/hun ha telefonen tilbake ureparert, må forundersøkelsen betales. Lenke til kommentar
Darth Invidia Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Det er bare og levere telefonen på rep, for det vil bli tatt på garantien. Det er et lite mellomrom imellom lcd og front. Så det betyr at du har fått press på fronten ned på displayet: jeg kan nesten garantere utifra beskrivelsen at det IKKE vil bli tatt på garanti Hilsen Mobiltekniker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå