Gulrotsaft Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 har hatt min i en uke nå og må si meg meget fornøyd. kjøpte med en musematte(mionix det også) og den kommer nesten opp på good på den overflate testen, mens borde får hakket før full score. underlige greier:P Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Bedre enn Roccat Kone? Det eneste jeg savner ved min kone er at hun ikke har støtte for lillefingeren. Ikke at dette plager meg, men har litt lyst på den musen der og da plager det meg ekstra mye.=/ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jau, mye bedre enn kone spør du meg. Bedre grep, bedre komfort, bedre specs. Har såklart prøvd Kone et par ganger. Men softwaren er så og si lik for begge Lenke til kommentar
ghoggeng Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Fantastisk deilig mus! Ekstremt god til gaming, og komfortabel til alle. Jeg hadde mionix saiph 3500 som også er en veldig deilig mus, men måtte prøve denne også, og denne er toppen av kaka! Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har hatt min i mer eller mindre ett år nå. Fortsatt like fantastisk å bruke, ikke noe synlig utseendemessig slitasje heller. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Jeg leste av en svensk kunde at denne musen ikke lenger fungerte som den skulle med win7 64bit.... Kan det stemme ? Var også en annen som sa at musa var for liten for hendene hans, jeg trodde dette var en av de større jeg ...? For ikke å nevne det at den visst henger seg opp om man lar pc'en stå på for lenge om gangen, og må da restarte pc'en Endret 12. september 2011 av FullSpectrum Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Musa fungerer fint med win 7 64 bit hos meg. Hvis maskina henger seg og man må trykek resetknappen må usb'en ut og inn Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Musa fungerer fint med win 7 64 bit hos meg. Hvis maskina henger seg og man må trykek resetknappen må usb'en ut og inn hmm burde jo ikke vær sånn for en såpass dyr mus da, eller en hvilken som helst mus. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 hmm, har hatt 5000 siden den kom ut på win7 x64, aldri opplevd at den har hengt seg. Bruker du siste fw/driver? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå