Mariofrans Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hei! Kort og greit. Hva er IT? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Informasjonsteknologi Alt som omfatter datasystemer, både hardware og software vil jeg anta. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 http://no.wikipedia.org/wiki/IT Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hentet fra Wikipedia: Information technology (IT), as defined by the Information Technology Association of America (ITAA), is "the study, design, development, implementation, support or management of computer-based information systems, particularly software applications and computer hardware." IT deals with the use of electronic computers and computer software to convert, store, protect, process, transmit, and securely retrieve information. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Informasjonsteknologi Alt som omfatter datasystemer, både hardware og software vil jeg anta. Så hvis jeg vil bli ingeniør, så kan det være greit å ha på skolen? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det spørs hva du skal bli Ingeniør innen... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 IT er jo gjerne noe man får brukt for uansett hva man skal drive med... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Informasjonsteknologi Alt som omfatter datasystemer, både hardware og software vil jeg anta. Så hvis jeg vil bli ingeniør, så kan det være greit å ha på skolen? Det kommer jo an på hva slags ingeniør du vil bli. Ingeniør er et ganske vidt begrep. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Det spørs hva du skal bli Ingeniør innen... Åja Tenkte kanskje dataingeniør. Programmere programmer osv. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Da kan du med fordel dra nytte av en del IT-kunnskaper... Noe som egentlig sier seg selv... Endret 11. januar 2010 av Eksentron Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 og du har virkelig gravd deg ned i emnet skjønner jeg... at en fremtidig dataingeniør ikke vet hva IT er tyder på at man ikke har lest noe som helst om det man skal bli... Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 og du har virkelig gravd deg ned i emnet skjønner jeg...at en fremtidig dataingeniør ikke vet hva IT er tyder på at man ikke har lest noe som helst om det man skal bli... Hehe, kan endel om Data og sånnt men har ikke brukt ordet Jeg visste at det var om data osv, men trodde kanskje det var noe innenfor data Lært noe nytt idag også! Btw, ITavisen er best Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Feil, Hardware.no er best, eod. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Du strøk på føreksamen i IT. ITAvisen er feil svar. Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Så hvis jeg vil bli ingeniør, så kan det være greit å ha på skolen? Ja, men husk at matematikk er enda viktigere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå