oddgeira Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Kjøpte nettop en ny HD-TV En LG 32" full-HD med 100hz ... Når jeg ser på TV, virker bildet veldig unaturlig, og det hender det hakker litt. Hva skyldes dette?? Vi har altibox, signalet går via en scartkabel. Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Kjøpte nettop en ny HD-TVEn LG 32" full-HD med 100hz ... Når jeg ser på TV, virker bildet veldig unaturlig, og det hender det hakker litt. Hva skyldes dette?? Vi har altibox, signalet går via en scartkabel. Slå av trumotion 100hz Lenke til kommentar
oddgeira Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Kjøpte nettop en ny HD-TVEn LG 32" full-HD med 100hz ... Når jeg ser på TV, virker bildet veldig unaturlig, og det hender det hakker litt. Hva skyldes dette?? Vi har altibox, signalet går via en scartkabel. Slå av trumotion 100hz Tenkte på det første dagen jeg så på tven (tv bildet) Hvordan slår man av trumotion 100hz? Modellen er en 32LH5000. (legger ved at akkurat nå vil ikke tv'en skru seg på ) Endret 11. januar 2010 av aukOddgeir Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Kjøpte nettop en ny HD-TVEn LG 32" full-HD med 100hz ... Når jeg ser på TV, virker bildet veldig unaturlig, og det hender det hakker litt. Hva skyldes dette?? Vi har altibox, signalet går via en scartkabel. Slå av trumotion 100hz Tenkte på det første dagen jeg så på tven (tv bildet) Hvordan slår man av trumotion 100hz? Modellen er en 32LH5000. (legger ved at akkurat nå vil ikke tv'en skru seg på ) Du må velge bilde, og velge avanserte innstillinger. Trumotion kan settes til høy, lav eller av. Lenke til kommentar
oddgeira Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Kjøpte nettop en ny HD-TVEn LG 32" full-HD med 100hz ... Når jeg ser på TV, virker bildet veldig unaturlig, og det hender det hakker litt. Hva skyldes dette?? Vi har altibox, signalet går via en scartkabel. Slå av trumotion 100hz Tenkte på det første dagen jeg så på tven (tv bildet) Hvordan slår man av trumotion 100hz? Modellen er en 32LH5000. (legger ved at akkurat nå vil ikke tv'en skru seg på ) Du må velge bilde, og velge avanserte innstillinger. Trumotion kan settes til høy, lav eller av. takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå