vonkane Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Men som alle vet, vagina er veldig fleksibel... Sannhet med modifikasjoner. Hvis man tøyer en trang vagina, kan et eller annet (husker ikke hva det heter) revne i skjeden. Skal vistnok ikke være så himla ubehagelig, men det blir bold. Hvem vil ha det når man skal ha samleie? Korrekt fremgangsmetode er å gradvis tøye den. Skjeden er flere muskler, akkurat som anus har. Faktisk deler de en muskel også, kalles visst åttetallsmuskelen. Ved å trenge seg inn, kan dette føre til mye ubehag for kvinnen. At feks skjeden åpner seg ved fødsel, er en annen ting. Det er en tilstand i kroppen som gjør det. Til tross for det, tror jeg at Jomfru Maria ville ha hatt store problemer med å føde hivs hun faktisk var jomfru Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Antar hun er jomfru. Andre bruker vel ikke finger som målestokk for å finne ut om dem er trang. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Men som alle vet, vagina er veldig fleksibel... At feks skjeden åpner seg ved fødsel, er en annen ting. Det er en tilstand i kroppen som gjør det. Til tross for det, tror jeg at Jomfru Maria ville ha hatt store problemer med å føde hivs hun faktisk var jomfru Stakkars Josef fikk det aldri trangt Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg refererer til frieriet, og sier at Josef sikkert fikk kose seg litt han óg =P Lenke til kommentar
Luftwaffle Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Men som alle vet, vagina er veldig fleksibel... At feks skjeden åpner seg ved fødsel, er en annen ting. Det er en tilstand i kroppen som gjør det. Til tross for det, tror jeg at Jomfru Maria ville ha hatt store problemer med å føde hivs hun faktisk var jomfru Jeg sa aldri at en gjennomsnittelig jomfru vil klare å presse en fotball inn der nede... Jeg sa bare at den strekker seg Men nå skal jeg trekke meg ut (pun not intended) av denne debatten for øyeblikket, for jeg ser at det er folk her som har betydelig mer peiling enn meg Lenke til kommentar
mortania Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 At feks skjeden åpner seg ved fødsel, er en annen ting. Det er en tilstand i kroppen som gjør det. Til tross for det, tror jeg at Jomfru Maria ville ha hatt store problemer med å føde hivs hun faktisk var jomfru Nå er det jo faktisk bekkenet som åpner seg. Det er ikke utvidning av sjeden som gjør en fødsel mulig liksom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg