Denstorenøtteknekkern Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Heisann! Lurer bare på om noen vet hvor det er mulig å kjøpe slik en klesbretter dem bruker i the Big Bang Theory? en slik Sheldon bruker av og til i noen episoder, har ikke sett så mye på BBT men den klesbretteren har jeg sitt og den må jeg bare skaffe meg. Livet mitt kommer til å bli så mye enklere Mvh Wilson Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) har ikke sett det på bbt, men jeg gjetter på denne edit: men det holder jo å lære seg dette trikset: Endret 11. januar 2010 av eucalor Lenke til kommentar
Denstorenøtteknekkern Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Akkuratt slik bretter er det Sheldon bruker, bare det ser ut som ett ferdig produkt! Kan T-shirt trikset men problemet mitt er att då trenger jeg en stor flate som er ren hele tiden, og begynner å bli lei av det trikset! Hvis det er ingen som vet hvor dette kan kjøpes så bare lager jeg meg min egen, av papp! Lenke til kommentar
SchartauViken Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Akkuratt slik bretter er det Sheldon bruker, bare det ser ut som ett ferdig produkt! Kan T-shirt trikset men problemet mitt er att då trenger jeg en stor flate som er ren hele tiden, og begynner å bli lei av det trikset! Hvis det er ingen som vet hvor dette kan kjøpes så bare lager jeg meg min egen, av papp! http://www.smarterehverdag.no/index.php?action=display_info&id=1063&search=0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå