frevild Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Men det er ikkje så altfor mange revisorar.. eller? Treng eg realfag i det heile for å bli enten eigedomsmeglar, siviløkonom eller revisor? Eller kan eg ta samfunnsfag- og økonomi-vegen? Kredoet når det gjelder utdannelse er enkelt: Velg ut fra interesse, ikke ut fra arbeidsmengde eller lønnsutsikter. Til det du spør om: Fysikk eller kjemi behøver du ikke kunne noe om, men økonomi handler mye om matematikk. Hva slags mattefag på vgs. som gir tilstrekkelig ballast, aner jeg ikke (man har visst gått bort fra MX, MY og MZ). Er du noenlunde oppegående, fikser du matten. I så fall kan du imidlertid vurdere å bli ingeniør. Jeg har inntrykk av at ingeniørene har gode tider. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Trur eg endar opp på ingeniørskulen i byen her. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg skal gå Revisjon ved BI og skal ta en Master grad. Begynner på BI 2011-2012. Master i Revisjon = Statsautorisert Revisor er godt betalt og man får gå i dress Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Man velger da ikke yrke etter antrekk Lenke til kommentar
frevild Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Dress er dessuten kun kult den første uken. En blir fort lei... Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg går er snart ferdig med en bachelor i revisjon. Skal ta master til høsten. Jeg må si meg fornøyd så langt Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ikke gidd å søk på flyvelederskolen om du bare har lyst på god lønn. Det er et særdeles krevende yrke, du har ansvaret for mange menneskeliv, og det er vel også litt av grunnen til at det er så godt betalt. Har ikke lest hele tråden, så beklager om det er blitt nevnt før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå