uzzi Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hei jeg har kjørt bil uten forsikring etter å ha kjøpt den. Gamle eiern hadde forsikring hos codan, mens jeg har det nå hos If. Men i mellom tiden fra jeg kjøpte den til jeg fikk forsikret den ble jeg rygget på mens bilen sto parkert. Hvem sitt ansvar blir det? Hvordan børr jeg gjøre det nå? Jeg ble rygget på 9dager etter at jeg hadde kjøpt bilen og at gamle eiern hadde sagt opp forsikringen hos codan. Motparteren er kjent og har innrømt feilen sin! Lenke til kommentar
Indian Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hei jeg har kjørt bil uten forsikring etter å ha kjøpt den. Gamle eiern hadde forsikring hos codan, mens jeg har det nå hos If. Men i mellom tiden fra jeg kjøpte den til jeg fikk forsikret den ble jeg rygget på mens bilen sto parkert. Hvem sitt ansvar blir det? Hvordan børr jeg gjøre det nå? Jeg ble rygget på 9dager etter at jeg hadde kjøpt bilen og at gamle eiern hadde sagt opp forsikringen hos codan. Motparteren er kjent og har innrømt feilen sin! Ansvar vil ligge hos motparten uansett om bilen din hadde forsikring eller ikke. Gå løs på hans forsikringaselskap. du kunne ha vært beruset og kjørt bil, veitrafikkloven gjelder uansett. Jeg ble påkjørt av en beruset narkoman med stjålet bil. Jeg fikk skylda fordi jeg kjørt ut fra en parkeringsplass men politiet henla saken mot meg. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 du sto stille og ble rygget på? det er vel da den som rygget på deg sin feil vel? vis ikke det er noen spesielle omstandigheter i saken du ikke har fortalt. Lenke til kommentar
uzzi Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 du sto stille og ble rygget på?det er vel da den som rygget på deg sin feil vel? vis ikke det er noen spesielle omstandigheter i saken du ikke har fortalt. Problemet er bare at jeg vet ikke hvem motparteren har som forsikrings selskap. og forsikrings selskapet mitt vil ikke blande seg inni detta, siden jeg hadde som sagt ingen forsikring på bilen min i akkurat den tiden når bilen min ble rygget på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå