Henrik™ Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Dette er tråden for normaldistansen Menn: 20km, fordelt på 4km 5 ganger. 4 skytinger, med ligg først, så stå, så ligg og så stå igjen. For hver bom gis det 1 minutt i tilleggstid, altså ikke strafferunder. Kvinner: 15 km, fordelt på 3km 5 ganger. Skyter det samme som mennene. Her er det altså omtrent tre ganger så dyrt å bomme som ellers, så her teller skytingen vesentlig mer. Hvem som får gå denne distansen er ikke bestemt enda, men om jeg hadde tatt ut lagene kunne det ha blitt: Menn: Emil Hegle Svendsen Ole Einar Bjørndalen Alexander Os - jeg håper han får sjangsen her, skyter veldig bra en del ganger. Halvard Hanevold - meget got skytter, men ikke blant de raskeste. Dette er hans distanse. Kvinner: Tora Berger Ann Kristin Flatland På herresiden har vi meget gode sjangser, på en god dag er alle fire gode nok til å ta gull. Tora Breger skal en alltid regne med, mens Flatland må nok være helldig skal hun få til noe. Se opp for: Herrer: Sumann, Greis, Burke, S. Fourcade, Tcherezov Kvinner: Henkel, Wilhelm, Jonsson, Olofson-Zidek, Slepsova, Hauswald Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Du har tydeligvis ikke sett hva jeg skrev i generelt-tråden? Skrev der at jeg, etter å ha snakker med Alastor, ikke kommer til å lage trådene før noen dager eller uker før øvelsen for at det ikke skal bli så mye rot og så mange tråder om samme øvelse oppå hverandre. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Det har jeg desverre ikke sett nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå