KarmaZ Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Heei! Ringte nettopp Politiet for å høre hvor lenge jeg hadde igjen av sperrefristen min på lappen! Fikk høre at det bare var igjen til 28. februar 2010! Men saken er at jeg begynte på lappen i Januar 2007, og kom så langt til at jeg skulle ta glattkjøring. Så endte det med at jeg ikke fikk gjort noe mer pga. jobben, og situasjonen. Det er jo nå 3 år siden. Er det sånn at jeg må ta opp igjen ALT jeg begynte med? Sikkerhetskurs, de timene jeg hadde ol.? Lenke til kommentar
War Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Utsettelsen er vel bare oppkjøringen? Kjørelæreren vet jo ikke dette, bare de på trafikkstasjonen og du tar oppkjøring etter du er fri. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Åja, så det vil si at jeg altså kunne/kan lærekjøre? Forstod det sånn at jeg når man får sperrefrist så kan man ikke lærekjøre hos kjørelærer eller privat jeg. Er det noen som vet dette sikkert? Lenke til kommentar
War Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Om det er slik så må kjøreskolen stoppe deg. Ser ikke for meg at de har tilgang til slik info. En tlf til kjøreskolen ville ha fikset biffen (ikke den du skal bruke) Men post svaret her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå