Gå til innhold

Får ikke logga inn :S Merkeligt

Anbefalte innlegg

Hei jeg logga inn på wow for ca 1 time siden, plutselig lukker hele spillet seg uten å egentlig merke noe, det var akuratt som spillet ble minimert ned på linja , men wow var borte. Jeg prøvde å logge inn i gjenn men det kommer nå opp at jeg skriver det feil, det can ikke være keyloggers osv pga jeg kommer inn på www.wow-europe.com og jeg har en sånn Authenticator så jeg er egentlig imun mot fratatt account :p jeg har sjekket om mailen er endrett , men den står fårsatt på min account. Jeg har også byttet passord, men det ga helelr ingen lykke.

Noen som har samme problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke vet hvor den filen ligger så finner du den her:

World of Warcraft\Data\enGB og den heter relmlist.wtf

Den skal se slik ut:

set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com
set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com
set realmlistbn ""
set portal eu

Lenke til kommentar

har prøvd å slette realmlist , da restartes den til eu realm osv.

zoby , seff kan jeg bli hacka med authenticator, men visst du hadde lest så hadde du sett at jeg sier jeg kan logge inn på wow's hjemem side.

Jeg har også en tråd på wow-europe sitt forum , http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...889&sid=1#0 Noen få personer har det samme problemet der.

Jeg har også oppdaget diverse trojanere/keyloggere som ligger på pcen min , noe jeg har lest litt om, jeg prøver nå på min gang nr.3 og fjærne dette med virus programmet a-squared free 4.5 som visstnåkk var mest effektiv får disse trojanerene, jeg kan vell også nevne at trojaneren som wow finner heter: 100105-trojan-psw.win32.agent.owa

Endret av pipppipp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...