xelag1 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hei jeg logga inn på wow for ca 1 time siden, plutselig lukker hele spillet seg uten å egentlig merke noe, det var akuratt som spillet ble minimert ned på linja , men wow var borte. Jeg prøvde å logge inn i gjenn men det kommer nå opp at jeg skriver det feil, det can ikke være keyloggers osv pga jeg kommer inn på www.wow-europe.com og jeg har en sånn Authenticator så jeg er egentlig imun mot fratatt account jeg har sjekket om mailen er endrett , men den står fårsatt på min account. Jeg har også byttet passord, men det ga helelr ingen lykke. Noen som har samme problemet? Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Prøv å høyreklikk wow iconet og åpne det som admin Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg har xp pro og dette ville nåkk ikke ha fungert. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Har fungert på min vista før Restart dataen elns Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Har fungert på min vista før Restart dataen elns Prøvd det også Lenke til kommentar
Swiffy Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Om jeg ikke klarer og logge inn på wow eller det ikke åpner seg, høreklikk, kjør som administrator, funker vær gang, sikker på dette ikke funker for deg også? Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg tror jeg blir missforstått, jeg kommer inn på wow , men når jeg skal logge inn så kommer det wrong username/password, selv om jeg kan logge inn på www.wow-europe.com Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 kan hende server fila inne på wow mappa di har blitt forandra. den som bestemmer om du skal logge deg på EU serverene eller US serverene. Lenke til kommentar
Zt Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hvis du ikke vet hvor den filen ligger så finner du den her: World of Warcraft\Data\enGB og den heter relmlist.wtf Den skal se slik ut: set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com set realmlistbn "" set portal eu Lenke til kommentar
zoby Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Du kan bli hacka med authenticator btw well played Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) har prøvd å slette realmlist , da restartes den til eu realm osv. zoby , seff kan jeg bli hacka med authenticator, men visst du hadde lest så hadde du sett at jeg sier jeg kan logge inn på wow's hjemem side. Jeg har også en tråd på wow-europe sitt forum , http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...889&sid=1#0 Noen få personer har det samme problemet der. Jeg har også oppdaget diverse trojanere/keyloggere som ligger på pcen min , noe jeg har lest litt om, jeg prøver nå på min gang nr.3 og fjærne dette med virus programmet a-squared free 4.5 som visstnåkk var mest effektiv får disse trojanerene, jeg kan vell også nevne at trojaneren som wow finner heter: 100105-trojan-psw.win32.agent.owa Endret 14. januar 2010 av pipppipp Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Det ser nesten ut som jeg blir ignorert av Gm's og suport help. Selv om det er så mange som trenger samme hjelpen. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Har du prøvd å ringe Blizzard? Kontakte dem i skriftlig form har jeg nesten gitt opp. Endret 17. januar 2010 av Ördög Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå