pederk Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Edit: Glem denne tråden. Problemet ble akkurat større. Lager vel en ny tråd. For noen uker siden så ble skjermen min plutselig svart mens jeg satt på PCen. Jeg fikk bildet tilbake igjen hvis jeg brukte en VGA-ledning istedenfor DVI, og tenkte ikke så mye over at bildekvaliteten ble dårligere (jeg gamer åpenbart ikke). Trodde det bare var sånn med VGA (som jeg uten å tenke meg om satte i hovedkortet istedenfor skjermkortet). Nå som PCen min ikke finner skjemkortet i det hele tatt, til tross for at vifta går konstant, så ser jeg jo at det må være driverne eller kortet det er noe feil med. Har et ATI HD4670 512mb satt inn i en ferdig-PC kjøpt på Siba for et par år siden, you catch my drift. Satt inn litt mer RAM, ny CPU og dette skjermkortet siden da, og installert XP istedet. Resten av PCen er jeg egentlig fornøyd med. Har jeg gjort en eller annen uvitende feil? Når jeg setter i CDen med drivere som fulgte med skjermkortet får jeg bare opp "We don't support this VGA card!". Har prøvd med feilsøking og sånt, men kommer ingen vei med det. Endret 11. januar 2010 av pederk Lenke til kommentar
fatcamper Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Du kan jo prøve med ett annet skjermkort å se om det fungerer da.. Lenke til kommentar
pederk Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Du kan jo prøve med ett annet skjermkort å se om det fungerer da.. Det kan jeg få til etter hvert som jeg får hentet ett, men ikke akkurat nå. Har prøvd å bare ta ut skjermkortet og starte PCen, og som det er nå så fungerer PCen like fint uten som med. Lenke til kommentar
pederk Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Glem denne tråden. Problemet ble akkurat noe helt annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå