Lurveleven Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg må ha to nye piggfrie vinterdekk til bilen min, et nødkjøp da jeg absolutt ikke kan kjøpe fire akkurat nå i januar. Gule sider og google gir meg ikke treffene jeg søker og jeg hadde et håp om a slippe en gigantisk ringerunde. Kjener dere til noen gode forhandlere av bildekk i Østfold/Moss? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Finn.no Dekkonline.com Lenke til kommentar
Lurveleven Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Takker for tips, Espein. Jeg har sjekket Finn tidligere i dag, ingen dekk jeg kan bruke der. Dekkonline ser ut som det er leveringstid og jeg skulle helst hatt dekkene i dag. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Du kan jo høre med bilopphuggere, de selger slikt. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Du kan prøve den lokale høggern - f.eks Østfold Bildemontering (Grålum) eller Martiniussen (Spydeberg). Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hva slags bil trenger du dekka til da? Har noen dekk liggende. Lenke til kommentar
Lurveleven Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Målene er 185/65 - 15 Trenger dem til en Saab. Den ene høggern hadde ikke dekk med de målene og den andre hadde bare uten felger. Takk for tipset likevel, var en god mulighet. Endret 11. januar 2010 av Lurveleven Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg har fire piggdekk som skal av bilen i morra evt. Holder til i skien, så om du skulle være innteresert send en PM! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå