Gå til innhold

MW2 Sniper tråden - spots og andre tips


Hvilket våpen foretrekker dere?  

234 stemmer

  1. 1. Bare for moro skyld - hvilken sniksytter rifle foretrekker du?

    • CheyTac Intervention
      120
    • Barrett .50 cal
      74
    • WA2000
      15
    • M21 EBR
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fant en video på youtube av "real life" Intervention i dag. Sjekk hvor syk den er :p

http://www.youtube.com/watch?v=XDxmDVDqWok (del 1)

http://www.youtube.com/watch?v=p0-0__ykphI...feature=related (del 2)

Tross lavere kaliber, er den faktisk kraftigere enn Barret .50cal på avstander opptil 600 yards om jeg husker riktig O.o

 

Har faktisk ikke valgt å bruke intervention! Valgte å starte med tyskernes WA2000. Den har høyere fire rate, og er semi-automatisk, og er likt på alt annet. Er da Intervention bedre i spillet?

 

Har sett den episoden fra før, og fikk faktisk sjokk da jeg så Intervention.

Lenke til kommentar

For meg personlig, er det ingen over eller ved siden av Intervention i spillet. Den er utrolig presis, har kul lyd, og gir på en eller annen måte følelsen av at man løper rundt med et lett, men presist og kraftig gevær.

Jeg startet med å bruke Barret .50cal, og har også prøvd WA2000 og M21BR, men må si at jeg har falt pladask for M200 Intervention. Og akkurat det at man må tenke seg litt om før man skyter med Intervention (fordi den har bolt action og tar tid å lade om til skudd nummer 2), synes jeg den gir det beste spilloplevelsen. At den i etterkant viste seg å være verdens mest presise snikskytter rifle og en av de kraftigste, var bare en morsom detalj :)

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar

http://novanleon.fileave.com/MW2%20Weapon%20Chart.gif

 

Nyttig om du lurer på damage til de forskjellige sniperne. Barret og Intervention er mer eller mindre like, Intervention har litt mer sway. WA2000 har like mye damage, bortsett fra om du om du treffer i "body", antar det er mageområdet, da krever den to skudd for kill isteden for ett som med Barret og Intervention. Med stopping power naturligvis. Uten stopping power er de så godt som like. M21 har mindre damage mot "chest", men har jo nesten ikke recoil. Fant et annet skjema spesifikt for snipere og, men det klarer jeg ikke å finne igjen. Det viste hvor mange kuler som trengs for å drepe på hvilken kroppsdel med og uten silencer og stopping power. Man har forresten 100 i helse.

 

"Here is my sniper breakdown. Which I posted somewhere here before.

- Naked SR with SP: Use the Intervention or Barret (turns into WA2000 without SP but worse)

- Naked SR without SP: Use the WA2000 (SP does not due anything to this)

- Silenced SR with SP: Use the WA2000

- Silenced SR without SP: Don't, two shots are mandatory, even head shots. But the M21 works the best in this category due to lack of recoil.

- Hardcore: M21 (Naked or Silenced)

 

The M21 can be used for all categories but requires a different mindset if you like its lack of recoil.

- Naked with SP: Aim for Head and Chest

- Naked SR without SP: Aim for Head

- Silenced SR with SP: Aim for Head

- Silenced SR without SP: Mandatory two shot kill, but the best in category

- Hardcore: Best SR in hardcore"

 

http://www.mlgpro.com/forum/showthread.php?t=284558

 

Edit: For øvrig er stopping power unødvendig på WA2000. Den gjør jo mer damage mer, men samme antall kuler trengs for å drepe.

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar

Jeg har spilt mye sniper siden jeg begynte å spille, og jeg har 3 forskjellige sniper klasser som jeg har funnet ut er optimalt, hvertfall synes jeg det er bedre enn alle andre oppsett:

 

571141.jpeg

 

Interv. Therm:

Intervention Thermal, Fall camo

PP2000 Silenced

 

Sleight of Hand Pro

Cold Blooded Pro

Steady Aim Pro

 

Interv. FMJ: Dette er oppsettet jeg bruker absolutt mest.

Intervention FMJ, fall camo

PP2000 FMJ

 

Sleight of Hand Pro

Cold Blooded Pro

Steady Aim Pro

 

Interv. HBS:

Intervention Heartbeat Sensor, Blue Tiger camo

PP2000 FMJ

 

Sleight of Hand Pro

Cold Blooded Pro

Ninja

 

 

Jeg bruker Smoke grenade og Tactical insertion på alle oppsett stort sett, hender jeg bytter til Claymore.

 

Sleight of Hand Pro orker jeg ikke å spille uten, fordi rask sikting og lading er utrolig nice når man er sniper.

 

Cold Blooded Pro vil jeg si er bedre enn Stopping Power, for om man treffer riktig med alle ovennevnte gevær/oppsett, dreper man på et skudd. Cold blooded gjør at man blir usynlig for Harriers, Pave Low, Support Helicopter, Predator Missile ++, og det er en absolutt nødvendighet når man ligger og lurer eller beveger på seg. Cold blooded pro gjør at når fienden sikter på en, kommer det ikke opp noe navn. Veeeldig nyttig har jeg erfart. Har man ikke cold blooded som sniper, vil man få ødelagt mange kill streaks.

 

Steady Aim Pro kunne jeg nok klart meg uten etterhvert som jeg har blitt raskere til å sikte og skyte mye raskere, men det er likevel nice å kunne holde pusten uten å tenke på at man snart begynner å vingle som en humle.

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar

Har ikke oppsettene i huet nå, men Marathon Pro\Sleight of hand Pro , Cold-Blooded Pro bruker jeg på alle. Perk 1 varierer.

3 Perk bruker og havne på Ninja Pro\Steady Aim Pro

 

Har et oppsett med Intervention, et med Baretta og en med WA2000.

Blir et M21 oppsett når den åpnes.

 

 

siden jeg har som mål og gjøre alle 10 levlene med Prestige.

 

 

Thermal bruker jeg bare på banen med det huset ( ja, har sugen hukommelse)

Så det skifter jeg før banen begynner, Thermal-sensor bruker jeg på banene som har mange plasser og gjemme seg på. Ellers er det vanlig sikte.

Hardcore er det et must med lyddemper syns jeg, og for at man kan bruke det der uten at det føles som du skyter med et luftgevær som i vanlig TD.

 

 

Blodappelsin: Takker for linken;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...