Gå til innhold

MW2 Sniper tråden - spots og andre tips

Hvilket våpen foretrekker dere?  

234 stemmer

1. 1. Bare for moro skyld - hvilken sniksytter rifle foretrekker du?

• CheyTac Intervention
      120
    • Barrett .50 cal
      74
    • WA2000
      15
    • M21 EBR
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker the 6 sense ja :love:

Artig når du ligger i gresset og noen går rett forbi deg, den personen må bare bli knivet i ryggen eller man drar frem luftpistolen sin(USP45), og planter et skudd i huet.

Derfor jeg liker hardcore, der er våpnene som de skal....ikke noe tøm et magasin før personen endelig bestemmer seg for "nå skal jeg falle sammen siden jeg er dø"

Lenke til kommentar

Spelte på wasteland.... og eg låg på sniperhaugen min og koste meg (ikkje langt unda b ved domination) plustlig kjem ein heil bataljon me folk... bakfra... Låg heilt stille... venta til dei var kommet litt bort får eg fant fram snipern med lyddemper på... ah det var morro.

Blei jo nesten trakka ihjel av dei...

Lenke til kommentar

CAMPING FTW!!!! :p

Har "funnet" en sweet plass på Derail.

På Demolition ved nordbomba (B tror jeg) er det buskas rett uttafor gjerdet til Øst.

Vintercamo/Arctic, Coldblooded og Ninja med FMJ/Silencer på både primary og secondary EIER her..

Legg deg i crouch inni buskaset og avlever eder og galle når folk kommer... :)

INGEN!!! ser deg på denne spoten uanz F**N :)

Lenke til kommentar
Kunne du markert hvor du mener på et kart?

Jadda, bare paste en url til kartet du vil se det på så skal du få spoten.

Den er priceless btw :)

Edit: kart med spot lagt til... Rød ring med dots inni... :)

570790.jpeg

Endret av barerobert
Lenke til kommentar

Det jeg har forbedret meg på i det siste, er å ta mål som løper, og det å ikke vente så lenge med å skyte. Man trenger ikke et "perfect shot" for å kunne avfyre. Før tenkte jeg for mye på dette, men nå har jeg blitt raskere. Fikk "fall camo" på Intervention i går også ^_^

Lenke til kommentar
CAMPING FTW!!!! :p

Har "funnet" en sweet plass på Derail.

På Demolition ved nordbomba (B tror jeg) er det buskas rett uttafor gjerdet til Øst.

Vintercamo/Arctic, Coldblooded og Ninja med FMJ/Silencer på både primary og secondary EIER her..

Legg deg i crouch inni buskaset og avlever eder og galle når folk kommer... :)

INGEN!!! ser deg på denne spoten uanz F**N :)

Satt der under Sabotage, blei 20-0. Kom inn ganske seint, og pavelowen min var fortsatt i lufta når kampen slutta. 5 kills fra nuke :( Kunne blitt min første.

Endret av Orbennas
Lenke til kommentar
Me har skaffa oss 46" FullHD LCD med surround annlegg. PERFEKT for sniping! Du høyre jo alt og du har ein stor og klar skjerm!:)

Sånn som på Wasteland. Du høyre jo kor sniperfolka ligge når dei bevega på seg x)

Høres vilt ut!!!, bare og begynne og spare :p

Har ps3 slim bedre hd-instillinger?

Det med om Slim har bedre hd-instillingar, kan ikkje eg utale meg om. Men, bildet er meir enn bra nok !

Lenke til kommentar
Me har skaffa oss 46" FullHD LCD med surround annlegg. PERFEKT for sniping! Du høyre jo alt og du har ein stor og klar skjerm!:)

Sånn som på Wasteland. Du høyre jo kor sniperfolka ligge når dei bevega på seg x)

Høres vilt ut!!!, bare og begynne og spare :p

Har ps3 slim bedre hd-instillinger?

Det med om Slim har bedre hd-instillingar, kan ikkje eg utale meg om. Men, bildet er meir enn bra nok !

neh, var bare en i klassen som bytta til slim for og få bedre bilde mente han på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...