Gå til innhold

MW2 Sniper tråden - spots og andre tips


Hvilket våpen foretrekker dere?  

234 stemmer

  1. 1. Bare for moro skyld - hvilken sniksytter rifle foretrekker du?

    • CheyTac Intervention
      120
    • Barrett .50 cal
      74
    • WA2000
      15
    • M21 EBR
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oh..da vil jeg tro jeg er en "soft scoper" :p

Bruker mest tid på å bruke øynene og "scanne" terrenget. Er det en spiller - venn eller fiende, ser jeg de minste bevegelsser med øynene som regel. Deretter scoper jeg inn og prøver å få et greit skudd.

Jeg synes det er for vanskelig og skille mellom venn/fiende, kansje for dårlig oppløsning på tvn? har ikke hd.

Lenke til kommentar
Oh..da vil jeg tro jeg er en "soft scoper" :p

Bruker mest tid på å bruke øynene og "scanne" terrenget. Er det en spiller - venn eller fiende, ser jeg de minste bevegelsser med øynene som regel. Deretter scoper jeg inn og prøver å få et greit skudd.

Jeg synes det er for vanskelig og skille mellom venn/fiende, kansje for dårlig oppløsning på tvn? har ikke hd.

Bruk intervention og timscoping

Lenke til kommentar
Oh..da vil jeg tro jeg er en "soft scoper" :p

Bruker mest tid på å bruke øynene og "scanne" terrenget. Er det en spiller - venn eller fiende, ser jeg de minste bevegelsser med øynene som regel. Deretter scoper jeg inn og prøver å få et greit skudd.

Jeg synes det er for vanskelig og skille mellom venn/fiende, kansje for dårlig oppløsning på tvn? har ikke hd.

 

Det er lett i HD med en stor TV. jeg sitter 1,5 m fra 40". Har ingen problemer å se den minste bevegelse uten scope ;)

Lenke til kommentar
Oh..da vil jeg tro jeg er en "soft scoper" :p

Bruker mest tid på å bruke øynene og "scanne" terrenget. Er det en spiller - venn eller fiende, ser jeg de minste bevegelsser med øynene som regel. Deretter scoper jeg inn og prøver å få et greit skudd.

Jeg synes det er for vanskelig og skille mellom venn/fiende, kansje for dårlig oppløsning på tvn? har ikke hd.

 

Det er lett i HD med en stor TV. jeg sitter 1,5 m fra 40". Har ingen problemer å se den minste bevegelse uten scope ;)

Jeg har en gammal 28tommer på rommet jeg, skikkelig grøtete bilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...