Gå til innhold

MW2 Sniper tråden - spots og andre tips

Hvilket våpen foretrekker dere?  

234 stemmer

1. 1. Bare for moro skyld - hvilken sniksytter rifle foretrekker du?

• CheyTac Intervention
      120
    • Barrett .50 cal
      74
    • WA2000
      15
    • M21 EBR
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nice try. Og nei, snipers er ikke campers som du prøver å antyde om jeg tolket posten din riktig.

Det gjorde du nok ikke. Men apropos camping går det an å "coale" med M21? Har hørt om folk som har gjort det med stor suksess, skjønner ikke hvordan

Lenke til kommentar
etter jeg oppgraderte HD-innstillingene på tven min begynte jeg å like Intervention bedre. Baretta blir jo så noob når du time-scoper sånn som jeg gjør. Blir rett og slett for dumt om man har full-HD tv.

Stakkars meg jeg har bare en gammel bilderørs tv, det suger!! foretrekker M21, og finne et bra spot, så er det bare og kille.

Lenke til kommentar

Oh..da vil jeg tro jeg er en "soft scoper" :p

Bruker mest tid på å bruke øynene og "scanne" terrenget. Er det en spiller - venn eller fiende, ser jeg de minste bevegelsser med øynene som regel. Deretter scoper jeg inn og prøver å få et greit skudd.

Lenke til kommentar

Bruker mest tid på å bruke øynene og "scanne" terrenget. Er det en spiller - venn eller fiende, ser jeg de minste bevegelsser med øynene som regel. Deretter scoper jeg inn og prøver å få et greit skudd.

Jeg synes det er for vanskelig og skille mellom venn/fiende, kansje for dårlig oppløsning på tvn? har ikke hd.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er for vanskelig og skille mellom venn/fiende, kansje for dårlig oppløsning på tvn? har ikke hd.

Bruk intervention og timscoping

Lenke til kommentar

Det er lett i HD med en stor TV. jeg sitter 1,5 m fra 40". Har ingen problemer å se den minste bevegelse uten scope ;)

Lenke til kommentar

Det er lett i HD med en stor TV. jeg sitter 1,5 m fra 40". Har ingen problemer å se den minste bevegelse uten scope ;)

Jeg har en gammal 28tommer på rommet jeg, skikkelig grøtete bilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...