Gå til innhold

MW2 Sniper tråden - spots og andre tips

Hvilket våpen foretrekker dere?  

234 stemmer

1. 1. Bare for moro skyld - hvilken sniksytter rifle foretrekker du?

• CheyTac Intervention
      120
    • Barrett .50 cal
      74
    • WA2000
      15
    • M21 EBR
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har ikke startet prestige ennå?

For da har du ikke fått de 2 siste du kan ta med intervention som er Veteran og Master ( Veteran skal du ta 2500 kills og Master en god del headshots:P )

Du får tittel og emblem av de:)

De står hele tiden når du går prestige, resten over de 2 blir resettet...men det er for at man må åpne alt til våpnet på nytt og på nytt og på nytt.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Alt blir resatt når du går prestige ja. Dumt å gjøre alt dette om du planlegger å gå prestige :p

Selv er jeg lvl 51 1. prestige, og er straks ferdig med Intervention. MEN, forskjellen fra meg og deg, er at jeg får en tittel og et emblem for å fullføre challenges med Intervention. Synes disse godt kunne vært tilgjengelige i non-prestige også, for det er akkurat samme challenges som non-prestige.

Lenke til kommentar

Du kjære AMD, når du får 2500 kills så er du ferdig med den;)

Hvis du har det så bøyer meg i støvet og kryper vekk...feilleste setningen. Trodde du skrev "jeg har 40 kills............"

Veteran og Master er jo prestige challenges er jo de jeg snakker om og sier at hvis han vil ha alt til Intervention så burde han ihvertfall ta en runde.

Er nå på 3 runde og man blir lei av og ta opp igjen tingene:P

Eneste trøsten er at får annenhver prestige så får man en ny slot til lage oppsett i.

AMD hvis du har lyst og spille sammen med en fjern nordmann så kan jeg jo legge deg til;)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Jeg er fullt klar over at 2500 er siste steg. Jeg har ikke kommet så langt, men jeg er på steget før eller noe, og jeg mangler 40 kills/headshots på å fullføre en del-challenge. Jeg har bare vært prestige i 51 levler, så å ha fått 2500 kills så fort og å bare være lvl 51, tror jeg ikke er mulig.

Er ikke 100% sikker på hva steam ID-en min er atm, men tror det er tmark87. Jeg heter hvertfall ">>Exsecror<<" ingame.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...