Gå til innhold

MW2 Sniper tråden - spots og andre tips

Hvilket våpen foretrekker dere?  

234 stemmer

1. 1. Bare for moro skyld - hvilken sniksytter rifle foretrekker du?

• CheyTac Intervention
      120
    • Barrett .50 cal
      74
    • WA2000
      15
    • M21 EBR
      30

Anbefalte innlegg

Ja absolutt, og smellet fra Intervention høres mer brutalt ut enn Barret i mine ører. Barret har en rundere lyd, mens Intervention smeller kort, høyt og skarpt ^_^

Ingame virker det som om Intervention er hakket mer dødelig også, selv om det ikke er slik i den virkelige verden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg blir "rastløs" av og ligge på en plass, må bevege meg over hele mappet.

Plusset med det er at man får ofte oppleve morsomme øyeblikk, som foreks. komme over en som ligger på en plass hele tiden og så tar du semtex og kaster på hodet hans.

Han reagerer med og reise seg opp og sikte på deg eller begynne og dra frem secondary....BOOM.

Eller du står lenge og sikter på hodet hans som han of course får se på killcam etterpå :!:

Kastekniv er alltid morsomt og få kills med, ihvertfall når en går helt rambo på deg , og du treffer med kniven på ganske god avstand:P

Sette claymore bak føttene hans så når han beveger på seg så sier det bang..hihi

Edit: masse skrivefeil sikkert.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Det jeg liker med å være snikskytter, er opplevelsen.

Man sitter/ligger på et sted, av og til flere steder, der man er usynlig for andre (ideelt sett, og man lager ikke en lyd.

Man oppdager en fiende i det fjerne. Scope inn. Følg bevegelsene. Et smell.

Ekstra gøy er det om man oppdager en fiende som tror han er skjult for alles øyne..alle utenom en sniksytter sine :p

Man er ikke i like mye bevegelse som folk med kniv, akimbo, assault rifle eller noe annet våpen, men man er like effektiv når man først får inn et skudd. Sniper har alltid vært en klasse/spillestil jeg liker :)

Lenke til kommentar

Ja, mange sier det er feigt, enkelt og det samme som å campe å bruke en sniksytter rifle, men jeg er ikke enig. Campers er folk som gjemmer seg i hjørner der det bare er en vei inn og ut, og hvor de har en stor fordel om man prøver å drepe dem. Denne spillestilen er feig og lame synes jeg.

En snikskytter derimot, må benytte seg av terreng, bygninger og raske reflekser. Prøver man å campe som sniper, lykkes det sjeldent, man tjener mer på å være utspekulert, rask og stille.

Lenke til kommentar

Jeg har varierende hell som sniper, men synes likevel det er veldig morsomt :)

I det siste har jeg hatt veldig bra uttelling på Scar-H med silencer og Cold-blooded pro, så jeg spiller assault 65-70% av tiden på de kartene jeg vet at jeg ikke har 100% kontroll med sniper. Skal nok bli bedre med sniper så jeg kan bruke det på alle kart :)

Lenke til kommentar

Sniper på små baner er det jeg liker best, jeg og Intervention m/ACOG er gode venner da :)

Scrapyard er en knall bra bane for sniper, du kan bevege deg mye rundt. Så lenger du passer sidene og ryggen så går det bra! :)

Vet folk forresten om noen gode sniperspots på nevnt bane? Er liksom bare to stykk der :hmm:

Lenke til kommentar

Vet bare om 3/4 ok sniper spots på scrapyard, og alle 3 er inne i hus. Er liksom ikke så mange spenstige spots for snipers der.

Har prøvd å merke dem med røde streker, men det ble ikke så veldig tydelig.

568576.jpeg

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar

HAr begynt å bruke sniper på alle kart nå. Har to classer, og begge er med intervention. En med normal scope og en med acog, og red tiger på begge.

Snart 1000 kills.

Løper for det meste rundt og quick scoper, og prøver å få til jump-shots.

Fikk jump-shot+ noscope kill idag, som endte med en headshot. Utrolig kult å få til sånt en gang i blandt.

Lenke til kommentar

Sniper på en snikskytter rifle ja :p

Sniper gjør sniperen fra awesome til tilbakestående. Høres ut som om man skyter med et luftgevær og kula bare preller av personen. Ikke akkurat det man vil oppnå som snikskytter.

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...