Gå til innhold

MW2 Sniper tråden - spots og andre tips


Hvilket våpen foretrekker dere?  

234 stemmer

  1. 1. Bare for moro skyld - hvilken sniksytter rifle foretrekker du?

    • CheyTac Intervention
      120
    • Barrett .50 cal
      74
    • WA2000
      15
    • M21 EBR
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BC2 FTW!!! :D gleder meg

Hva skjer med og spamme MW2 tråder med BC2 drit?

Fordi BC2 er epic <3

 

btw, en sniper teknikk som jeg anbefaler er at etter man har skutt bytter man våpen raskt frem og tilbake. Jeg bruker her "Q" for å bytte etter å ha spilt mange år CS. Denne teknikken hjalp mye for meg! :)

Lenke til kommentar

Er piss lei Intervention no :p Har begynt å kødde meg med den siste sniperen,, Flott i SnD. Liten recoil og høg firerate. Møter på nokon, so tømme eg heile magasinet på dei :D:D Like kjekt kvar gang, lure på kva folk trur om meg når eg moser av heile magasinet på ein person noscope i game winning killcam :p

 

Uansett, får ofte 7-8 pluss kvar gang når eg driver på sånn. Ikkje mange headshots, menmen..

Lenke til kommentar

Og i MW2 er det noko med at sniperen er på ein måte ser so mykje meir ekte ut.. Det med å ikkej kunne ligge i BC2, det er det verste. Ein sniperdude skal kunne ligge, for å holde seg skjult. Poenget er litt vekke visst ein ikkje kan ligge.

 

Btw, tilbake til MW2! Det er vel det tråden er om.. Fallcammoen på Intervention er fantastisk :D

 

Det med å ligge driter jeg faktisk i. Det er også urealistisk å ligge i MW2, pga 99% av de aller "beste" i MW2 legger seg ned med en gang de ser fiende for å skyte. Bare så fienden reagerer med å skyte der hodet hans var. Uansett om det er 1 meter i fra.

 

Intervention er en rifle jeg vil savne, men M24 er herlig! Bolt action på den. M95 riflen kommer også. Det er Bolt action, og dødelig punch for å si det mildt. GOL vil også komme, og mer presist våpen skal du leite lenge etter hvis du ser bort fra Intervention. Noen sa også over her, at de ikke likte at kun headshot var one-hit-one-kill. Det var demo. Det var M24. Det var ikke Intervention. Men hvem sier at ikke M95 skal kunne drepe på ett skudd? Jeg elsker tyngdekraften som påvirker kulens bane, osv. Beste spillet jeg har spilt online noengang.

 

Men se denne videoen. Det er ikke en sniper class. Du er en Recon. Det er ikke 100% det samme. Å det å kunne skyte folk langt vekke på store kart, er mye mye deiligere.

Lenke til kommentar

Jeg skrev vel gjerne at det var demo og det kan bli endret til retail.

Uansett så er det idiotisk at M24 skal trenge to skudd, spesielt siden ventingen mellom hvert skudd er horribelt lang. Semi riflen trengte forøvrig tre skudd for et kill. Fail.

BC2 er ikke i nærheten av like bra på sniping som MW2. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar

Jeg skrev vel gjerne at det var demo og det kan bli endret til retail.

Uansett så er det idiotisk at M24 skal trenge to skudd, spesielt siden ventingen mellom hvert skudd er horribelt lang. Semi riflen trengte forøvrig tre skudd for et kill. Fail.

BC2 er ikke i nærheten av like bra på sniping som MW2. Sånn er det bare.

 

Hvordan tar den lang tid? Holder du inne skyteknappen etter skuddet? Må slippe siktet. Og man har jo ikke sleight of hands perk på demo. Heller sikkert ikke på fullversjon. Masse av disse MW perksene er bare dum.

Lenke til kommentar

Nei jeg holder ikke inne siktet. Det tar forferdelig lang tid. Forøvrig hjelper ikke SoH på tiden mellom skudd. Kun på reload tiden når man skifter magasin. Det tar rett og slett for lang tid når du ALLTID må ha to skudd for å kverke en kar. Men dette er en diskusjon for en annen tråd.

 

Er nok bare fordi du ikke har giddet å ta deg tid til å lære noe nytt etter MW2. Jeg tok meg iallefall litt tid, til å bli god til å drepe med sniperen. Og 80% av gangene er det skudd i skallen fra min side. Dreper dem som fluer.

Lenke til kommentar

Jeg har siden jeg startet på MW2-MP brukt sniper, mest fordi jeg synes det er forferdelig mange noobs som bruker rifler og går rundt å sprayer for å så drepe med engang.

 

Jeg vil si jeg er over gjennomsnittet god som sniper, vanligvis topp 3 i alle kamper, største problemet er vel at jeg dør for mye, blir mer ett kill, så dør jeg, så dreper jeg en til, så dør jeg igjen, noen tips mot det?

 

Jeg bruker Intervention FMJ med Sleight of hand pro, stopping power pro og ninja pro

 

En ting jeg synes burde blitt fikset, for realitiet sin skyld, er at det burde være mye vanskligere å treffe headshot (Eller treffe idet hele tatt) på laaang avstand med rifler og pistoler, er jo lattelig at en headshotter en person 1200 meter unna med en pistol.

 

Kan godt legge inn Coriolis effekten (altså jordens gravitet) på sniper skuddene.

Lenke til kommentar

Hvis du får ett kill, så dør du osv, så vil jeg si at du er langt under gjennomsnittet for en sniper, er ikke noe å diskutere på engang, fordi du vet tydligvis ikke hva du snakker om når mener det er "noobete" å bruke rifle å drepe folk på close til medium range (eks. Noobtube)

 

Men for å la vær å dø så mye er det bare å ta forhåndsregler - claymore bak deg/der du vet det kam komme folk og noobe deg til døde med M16, samt å scanne området du har oversikt om systematisk, ikke fokuser for mye på et punkt, heller streife litt over, og se etter bevegelse. Personlig, så liker jeg å ikke scope når jeg ser etter potensielle fiender, bare ligge stille å se etter bevegelse.

 

Dette er med forbehold om at du finner deg et sted og camper, og at du ikke løper rundt å prøver å No-scope, quick-scope på close range, etc.

Lenke til kommentar

Jeg påpekte bare at visse personer, som jeg vil si ikke har noe skill, løper rundt med rifler og maskinpistoler og bare sprayer folk til døde, fordi, om du ikke er enig, neivel da.

 

Ang. å ligge å vente vs løpe rundt å quickscope pleier jeg å være avhenging av banen, f.eks Wastelands kan jeg godt ligge å vente på byttet skal løpe foran siktet mitt (ikke bokstavlig ment) mens på rust eller scrapyard løper jeg rundt.

Lenke til kommentar

Bare jeg som har falt for Barrett Acog Scope?

Synes det er lettere å bruke den siden da ser jeg kartet og omgivelsene rundt, slipper å holde pusten (xbox, begynner ofte å gå littegran når jeg trykker på den) også synes jeg det er digg å skyte fiender som er litt nærmere. Da holder man seg litt mer oppi kampen :p

Med standard scope sliter jeg med å å få 1:1 i score, mens acog scope har jeg fått killstreak på 25, hvor 20 av killsa var med sniper kills.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...