Gå til innhold

MW2 Sniper tråden - spots og andre tips


Hvilket våpen foretrekker dere?  

234 stemmer

  1. 1. Bare for moro skyld - hvilken sniksytter rifle foretrekker du?

    • CheyTac Intervention
      120
    • Barrett .50 cal
      74
    • WA2000
      15
    • M21 EBR
      30


Anbefalte innlegg

Noen som tenker å ta med seg sniperskillza over til BFBC2 når det kommer? Sykt deilig å spille sniper der, og man har kun pistol som secondary. Syns det er deilig at man er litt begrenset, så man slipper runners med akimbo 1887, knivere, og folk som drar fram ett akimbo våpen som secondary når man er sniper. En sniper har pistol som secondary, intet annet. Fått skikkelig dilla på demoen, så bare lurer på om folk har prøvd sniper der, og gjort seg opp en mening.

Synst sniping var elendig der :p

 

Fordi?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som tenker å ta med seg sniperskillza over til BFBC2 når det kommer? Sykt deilig å spille sniper der, og man har kun pistol som secondary. Syns det er deilig at man er litt begrenset, så man slipper runners med akimbo 1887, knivere, og folk som drar fram ett akimbo våpen som secondary når man er sniper. En sniper har pistol som secondary, intet annet. Fått skikkelig dilla på demoen, så bare lurer på om folk har prøvd sniper der, og gjort seg opp en mening.

Synst sniping var elendig der :p

 

Fordi?

Emh, var alt for vandt med MW. Men snipinga i BC2 er ikkje so gale no lenger..

 

Noen som tenker å ta med seg sniperskillza over til BFBC2 når det kommer? Sykt deilig å spille sniper der, og man har kun pistol som secondary. Syns det er deilig at man er litt begrenset, så man slipper runners med akimbo 1887, knivere, og folk som drar fram ett akimbo våpen som secondary når man er sniper. En sniper har pistol som secondary, intet annet. Fått skikkelig dilla på demoen, så bare lurer på om folk har prøvd sniper der, og gjort seg opp en mening.

Synst sniping var elendig der :p

 

Fordi?

Lenke til kommentar

BFBC2 er helt utrolig mye behageligere å spille, med presette klasser og total mangel på Akimbo. Og kun pistol som secondary, og ikke mulig å krabbe (prone).

 

Det er faktisk to radikalt forskjellige spill. Jeg har spilt MW1 og BCBC1 ca like mye online (nådde øverste rang i BC og prestiget 1 gang og nådde 25 på MW1 (og så kom MW2)).

 

Jeg liker begge like godt, og vil tro at når BC2 kommer neste uke, så legger jeg bort MW2 litt.

 

Og selv om jeg liker den mer behagelige tonen i BFBC2, så er MW2 med sin run-and-gun-taktikk tidvis også svært underholdende. (Jeg innrømmer det; Jeg laget meg en delvis køddeklasse i går, som har Akimbo P90, Marathon, Lightweight og Commando. Racka opp kills som søren). Men BFBC2 er mer tilrettelagt for snipere, det ser jeg.

Lenke til kommentar

Nei, snipingen i BC2 er verre. Jeg er fan av bolt action rifler, men den jeg fikk prøvd i demoen er kun one hit kill i hodet. Dessuten er tiden mellom vært skudd så forbanna lang at personen jeg fikk hitmarker på har tid til å hente nærmeste stridsvogn kjøre den opp til plassen jeg ligger står og plassere løpet langt opp i stumpen min før jeg får avfyrt skudd nummer to. Spillet var moro det, men jeg blir nok ikke å gå sniper ruten om jeg kjøper det.

Lenke til kommentar

Nei, snipingen i BC2 er verre. Jeg er fan av bolt action rifler, men den jeg fikk prøvd i demoen er kun one hit kill i hodet. Dessuten er tiden mellom vært skudd så forbanna lang at personen jeg fikk hitmarker på har tid til å hente nærmeste stridsvogn kjøre den opp til plassen jeg ligger står og plassere løpet langt opp i stumpen min før jeg får avfyrt skudd nummer to. Spillet var moro det, men jeg blir nok ikke å gå sniper ruten om jeg kjøper det.

 

Jeg vil heller ha et spill hvor snipere må tenke over skuddene sine og ikke spammer ned slagmarken først med ti .50-cal-kuler på et halvt minutt, deretter stormer mot deg med to dobbeltløpede avsagde hagler før de avslutter med å teleportere 5 meter for å knive deg i armen slik at du dør.

Lenke til kommentar

Kan tenke over skuddet så mye du bare vil, faktum er at fienden har evigheter med tid å finne seg skjul etter at du har truffet han en gang. Eller om han er litt nærmere, faktisk bare snu seg mot deg å drepe deg før du har fått reloadet. At sniper rifla kun har one hit kill på hode er idiotisk og innbyr ikke til mye sniping. Om dette er for å balansere for større baner slik at du kan stå lenger unna target burde de heller tatt med sway på scopet for å gjøre det verre over distanse. Isteden har de tatt the easy way out og gjort snipere ubrukelig. Baserer meg da kun på riflene i demoen. Mulig de som blir unlocket på høyere level er bedre eller at de justerer på skaden til retail, men jeg har mine tvil.

Lenke til kommentar

Sniping i MW2 er utrolig bra synes jeg.

Jeg er utrolig fornøyd med våpnene man kan velge mellom, spesielt Intervention og Barrett. Selv har jeg falt for Intervention.

Perks er bra utviklet for sniping. Sleight of Hand, Stopping Power/Cold-Blooded og Steady Aim - utrolig fine detaljer som gjør sniping veldig gøy.

 

Slagkraften er også veldig bra synes jeg, men ikke overdrevent bra. Man kan drepe en fiende på ett skudd, men det er avhengig av at man er relativt god til å sikte.

Jeg kommer ikke til å starte med BC2, rett og slett fordi det er mange timer underholdning igjen for meg i MW2. Dårlig IWnet eller ikke, jeg velger å fortsette med MW2, både som sniper og som assault.

Lenke til kommentar

Og i MW2 er det noko med at sniperen er på ein måte ser so mykje meir ekte ut.. Det med å ikkej kunne ligge i BC2, det er det verste. Ein sniperdude skal kunne ligge, for å holde seg skjult. Poenget er litt vekke visst ein ikkje kan ligge.

 

Btw, tilbake til MW2! Det er vel det tråden er om.. Fallcammoen på Intervention er fantastisk :D

Lenke til kommentar

har 24-0 mangler et kill for å få nuke, lagetmitt spawnraper dem. også gjett hva som skjedde det kom en liten fitte og ventet på meg i 2 minutter eller mer til jeg skulle dukke opp får å få det siste killet. vel jeg skyter så han så dør JEG!!!! MW2 har altfor mange feil og problemer at det ikke er noe gøy å spille det lenger :dontgetit: . gleder meg til BFC2BC kommer ut :cool:

Lenke til kommentar

Jepp rimelig random. I CoD4 var trikset å vente til crosshairet akkurat ble samlet,(altså når du beveger det er det på det bredeste,men samler seg raskt når du står stille), da gikk skuddet som oftest rett frem. Virker ikke som det funker slik på MW2. Forøvrig er det større odds for å treffe om targeten er midt i sikte når du skyter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...