Gå til innhold

MW2 Sniper tråden - spots og andre tips


Hvilket våpen foretrekker dere?  

234 stemmer

  1. 1. Bare for moro skyld - hvilken sniksytter rifle foretrekker du?

    • CheyTac Intervention
      120
    • Barrett .50 cal
      74
    • WA2000
      15
    • M21 EBR
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har nå rundt 700 kills med barret og 300 med intervention. synes barret er helt klart bedre.

På lang range er de omtrendt like gode. MEn på close er barret mange ganger bedre. Går lett å noscope med barret pga semiautomatic, men på intervention må du satse på¨å ha luck eller skifte våpen, noe som fort tar noen sek, og jeg dør:/

Lenke til kommentar

Barret har flere kuler (20vs15 på intervention), mye raskere recoil, mer forutsigbar recoil, større magasiner.

 

Intervention lager mindre lyd, er muligens litt lettere våpen, er raskere til å bytte til scondary, reloader raskere.

 

Bruker man slight of hand dermiot, ser jeg ingen grunn til å ikke bruke Barret. Likte intervention best i starten jeg og, men er mest placebo at den er bedre. Nøyaktigheten og kraften er akkurat lik.

 

Anbefaler alle å gå over til barret. Det vil lønne seg på lang sikt.

Lenke til kommentar
Barret har flere kuler (20vs15 på intervention), mye raskere recoil, mer forutsigbar recoil, større magasiner.

 

Intervention lager mindre lyd, er muligens litt lettere våpen, er raskere til å bytte til scondary, reloader raskere.

 

Bruker man slight of hand dermiot, ser jeg ingen grunn til å ikke bruke Barret. Likte intervention best i starten jeg og, men er mest placebo at den er bedre. Nøyaktigheten og kraften er akkurat lik.

 

Anbefaler alle å gå over til barret. Det vil lønne seg på lang sikt.

 

 

 

+99999999!!!!

Lenke til kommentar
Barret har flere kuler (20vs15 på intervention), mye raskere recoil, mer forutsigbar recoil, større magasiner.

 

Intervention lager mindre lyd, er muligens litt lettere våpen, er raskere til å bytte til scondary, reloader raskere.

 

Bruker man slight of hand dermiot, ser jeg ingen grunn til å ikke bruke Barret. Likte intervention best i starten jeg og, men er mest placebo at den er bedre. Nøyaktigheten og kraften er akkurat lik.

 

Anbefaler alle å gå over til barret. Det vil lønne seg på lang sikt.

 

Intervention er mer nøyaktig. Det er ingen placebo. Jeg har mye større prosentandel HS med Intervention kontra Barretten. På mindre baner bruker jeg Barretten da jeg kan dra av flere skudd raskere, mens jeg på større baner foretrekker Intervention for nøyaktigheten.

Du glemte forøvrig å nevne at Barretten scoper kjappere enn Intervention.

Lenke til kommentar

Eg går rundt med USP.45 akimbo eller PP2000 med Intervention, sånn at det går fort å ta nokon. Ser ikkje kvifor folk skal gå rundt med sniperen. Går rundt med dei våpena som sagt, og sniperen når eg skal ta ut nokon.. ;)

 

Og det med Barrett vs. Intervention. So vil eg seia at begge er fantastiske våpen. Barrett er meir stødig, men har ikkje problem med Intervention. Og so synst eg det er litt "tøffare" når eg kun trenger eit skudd, for da må du tenke på kven du skal ta først og sist når du ser fleire folk. Med Barrett so føler eg at eg berre kan skyte "villt," so treffer eg dei:P

Lenke til kommentar
Barret har flere kuler (20vs15 på intervention), mye raskere recoil, mer forutsigbar recoil, større magasiner.

 

Intervention lager mindre lyd, er muligens litt lettere våpen, er raskere til å bytte til scondary, reloader raskere.

 

Bruker man slight of hand dermiot, ser jeg ingen grunn til å ikke bruke Barret. Likte intervention best i starten jeg og, men er mest placebo at den er bedre. Nøyaktigheten og kraften er akkurat lik.

 

Anbefaler alle å gå over til barret. Det vil lønne seg på lang sikt.

 

Intervention er mer nøyaktig. Det er ingen placebo. Jeg har mye større prosentandel HS med Intervention kontra Barretten. På mindre baner bruker jeg Barretten da jeg kan dra av flere skudd raskere, mens jeg på større baner foretrekker Intervention for nøyaktigheten.

Du glemte forøvrig å nevne at Barretten scoper kjappere enn Intervention.

Dette er helt feil, barret og intervention er akkurat like nøyaktige. Du bør slutte å se på statsa ingame, disse er riktig så feil.

 

Visste ikke at den scoper kjappere enn intervention, dette blir ihvertfall enda en grunn til å velge den.

 

Har hørt rykter om at barret har høyere bullet penetration også.

Endret av Cuz
Lenke til kommentar

Jeg bryr meg ikke et døyt om hva som står av stats ingame, jeg snakker ut av min egen opplevelse med våpnet. Jeg treffer rett og slett oftere med våpnet. Ikke vet jeg hvorfor, men er slik jeg opplever det. Barretten kan være så mye tyngre den bare vil, jeg synes iværtfall det går merkbart mye kjappere å scope med den.

Lenke til kommentar

Bruker kun Intervention når jeg spiller, uansett bane.

Begynner å få det til nå. På mindre baner bruker jeg acog så det blir lettere å ta de på nært hold.

 

Men synes i hvertfall den er mye tøffere enn barret. Ser bedre ut og føles litt proffere siden man har kun et skudd i gangen og kan derfor ikke spraye så mye som med barret

Lenke til kommentar

Noen som tenker å ta med seg sniperskillza over til BFBC2 når det kommer? Sykt deilig å spille sniper der, og man har kun pistol som secondary. Syns det er deilig at man er litt begrenset, så man slipper runners med akimbo 1887, knivere, og folk som drar fram ett akimbo våpen som secondary når man er sniper. En sniper har pistol som secondary, intet annet. Fått skikkelig dilla på demoen, så bare lurer på om folk har prøvd sniper der, og gjort seg opp en mening.

Lenke til kommentar
Noen som tenker å ta med seg sniperskillza over til BFBC2 når det kommer? Sykt deilig å spille sniper der, og man har kun pistol som secondary. Syns det er deilig at man er litt begrenset, så man slipper runners med akimbo 1887, knivere, og folk som drar fram ett akimbo våpen som secondary når man er sniper. En sniper har pistol som secondary, intet annet. Fått skikkelig dilla på demoen, så bare lurer på om folk har prøvd sniper der, og gjort seg opp en mening.

Synst sniping var elendig der :p

Lenke til kommentar
Intervension er en klar favoritt hos meg, med en er det mye enklere og treffe på lang avstand. Liker også at den har bolt-action.

 

Barret er for dem som ikke klarer å drepe med kun ett skudd.

Ugh, som sagt utallige ganger, barret og intervention er akkurat like gode uansett avstand når det kommer til nøyaktighet og kraft.

 

Barret er den som vil ta ned flere fiender på kort tid. Husker jeg drepte 3 stykker på rad på terminal uten at de rakk å skyte meg ned.

 

Uansett hvordan du vender det er barret et mer intelligent valg.

Lenke til kommentar
Intervension er en klar favoritt hos meg, med en er det mye enklere og treffe på lang avstand. Liker også at den har bolt-action.

 

Barret er for dem som ikke klarer å drepe med kun ett skudd.

Ugh, som sagt utallige ganger, barret og intervention er akkurat like gode uansett avstand når det kommer til nøyaktighet og kraft.

 

Barret er den som vil ta ned flere fiender på kort tid. Husker jeg drepte 3 stykker på rad på terminal uten at de rakk å skyte meg ned.

 

Uansett hvordan du vender det er barret et mer intelligent valg.

Ifølge statsene du ser på Create A Class menyen, så er Intervension mer treffsikker en Barret. I tillegg er det like enkelt å få flere raske kills etter hverandre med Intervension, siden reloadingen går ganske raskt. Og siden rekylen til Barret er enorm, så har du finstilt sikte på fienden sånn nogelunde samtidig.

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...