Gå til innhold

MW2 Sniper tråden - spots og andre tips


Hvilket våpen foretrekker dere?  

234 stemmer

  1. 1. Bare for moro skyld - hvilken sniksytter rifle foretrekker du?

    • CheyTac Intervention
      120
    • Barrett .50 cal
      74
    • WA2000
      15
    • M21 EBR
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Står personene på rekke så vet jeg ikke hvor mange man kan ta:P

men er man heldig så er ikke 3 noe problem med et skudd.

Hadde vært artig og prøvd på privat-match, få med folk og be de stille seg opp i linje og se hvor mange som faller når du skyter førstemann i hodet;)

Det ligger et klipp på tuben hvor det på highrise blir skutt 5 stykker på en kule, så 5 går ihvertfall :p

Lenke til kommentar
Her er video 2:

 

Edit: Pga strenge copyright regler, har youtube skrudd av lyden på videoen. Jeg skal prøve å få lagt opp en versjon med lyd senere :)

 

Grei video! Var en del spots du glemte på siste banen, men du tar de viktige.

 

Men hvis du ikke er særlig stødig på redigering, kunne du gjerne brukt Marathon pro, Lightweight pro og Commando pro. Da går det fortere mellom spots, og vi og du slipper den irriterende blodspruten på skjermen. hehe!

 

Men ett godt tiltak!

Lenke til kommentar

Skulle gjerne brukt lightweight og commando som du sier, men jeg har bare en prøveversjon av Sony Vegas Pro som snart går ut, og jeg har ikke tid til å filme alt materialet på nytt :) Jeg har nemlig materiale fra alle banene liggende, så det som mangler er litt rask redigering i Vegas.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Spam og kommentarer på dette er fjernet fra tråden. Forumet er ikke en lekegrind der man kan gjøre hva man vil, vi har retningslinjer, og de skal følges. Over 50 innlegg er borte.

 

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
9 kills til so er det 500 kills med Intervention :) Går for 1000 kills i denna prestige. Er Level 42 no!

 

Btw, 130 av dei er headshots. Noko som er ganske bra for meg, ettersom eg ikkje siktar på hovudet so mykje :p

 

Nice, har selv 500HS på Intervention å litt over 1200 kills.

Bruker mest Berrett, der jeg har 560HS og 1340 kills.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke høy nok level i 2. prestige til MBR enda, men plukka en opp etter en som var DAU. Jeg synes faktisk den funka som F**N :)

Dette var jo på TDM HC da, så damage er "uvesentlig"... Men synes fatisk den var fin siden den ikke har så mye recoil :)

Har testa Intervention og Barret også sånn bare for å ha det sagt :)

 

Er vel slik at smaken er som baken når det kommer til dataspill også :p

Lenke til kommentar

Flere som liker WA2000 ser jeg :p?

Mange som kaller meg noob av den grunn at jeg bruker WA2000. Greit at den har liten recoil og grei damage. Men er det ikke den som sniper som er noob eller pro og ikke pga av selve sniperen?

 

Grunnen til at jeg valgte WA2000 er at ikke så mange bruker den(min oppfatning :p) og at jeg føler meg tryggere når jeg går rundt med den. Jeg er den typen som går til et sted og er der kanskje i 10-15 sekunder og løper til et nytt sted. Og I mens jeg er står på stedet og "camper" bruker jeg den som en vanlig sniper, og aimer etter hodet og ikke noe "spray and pray".

Men når jeg beveger meg fra et sted til et annet så kan det jo plutselig dukke opp en rundt hjernet, og da kan det hende jeg plafrer løs "noscoping". Derfor :D

Lenke til kommentar

Nå levla jeg og fikk muligheten til å bruke wa2000 permanent, men fydda... Er det bare jeg eller går det saktere å flytte siktet når den er scopa enn med barrett eller intervention? :( Den virker litt "sluggish", ikke type lag... Men treg å ha med å gjøre... :( Hadde ønska at den var bedre...

Lenke til kommentar
Flere som liker WA2000 ser jeg :p?

Mange som kaller meg noob av den grunn at jeg bruker WA2000. Greit at den har liten recoil og grei damage. Men er det ikke den som sniper som er noob eller pro og ikke pga av selve sniperen?

 

Grunnen til at jeg valgte WA2000 er at ikke så mange bruker den(min oppfatning :p) og at jeg føler meg tryggere når jeg går rundt med den. Jeg er den typen som går til et sted og er der kanskje i 10-15 sekunder og løper til et nytt sted. Og I mens jeg er står på stedet og "camper" bruker jeg den som en vanlig sniper, og aimer etter hodet og ikke noe "spray and pray".

Men når jeg beveger meg fra et sted til et annet så kan det jo plutselig dukke opp en rundt hjernet, og da kan det hende jeg plafrer løs "noscoping". Derfor :D

Liker og liker... Hitman påvirka meg vel mest :p

Jeg bytta til ebr'en ganske fort når den ble unlocka.

Synes forøvrig no scope kills med intervention er mye mer morro :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...