Gå til innhold

MW2 Sniper tråden - spots og andre tips


Hvilket våpen foretrekker dere?  

234 stemmer

  1. 1. Bare for moro skyld - hvilken sniksytter rifle foretrekker du?

    • CheyTac Intervention
      120
    • Barrett .50 cal
      74
    • WA2000
      15
    • M21 EBR
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det høres rart ut imo...FMJ eller Full Metal Jacket, er jo en type ammunisjon, det skal ikke ha noe å si på siktet. Jeg tror det mest sannsynlig er innbilning at man sikter raskere uten? Det er da ingen logikk whatsoever at man skal sikte saktere med FMJ? :p

Syntes det hørtes veldig rart ut, men for all del, det kan jo være at IW har lagt inn en eller annen idiotisk "nerf".

Lenke til kommentar

FMJ ammo, eller BALL som det også kalles, er et homogent massivt prosjektil uten sprengladning e.l og veier muligens mer en andre typer ammo, ergo man løper rundt med et litt tyngre våpen. Finner dette lite sannsynlig, men hvis det stemmer så er det kanskje forklaringen.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Det er muligens bittelitt tyngre, men å sikte saktere? Det blir for dumt:P

Bare en bitteliten faktafeil, det er ikke et massivt prosjektil. Det er et prosjektil med kjerne av bly og et annet metall rundt som en "jakke".

Dekker bare det ytre metallet spissen og sidene på selve prosjektilet, er det ikke FMJ, men om det beskyttende metallet omfavner hele prosjektilet, kalles det FMJ. Full Metal Jacket er forøvrig bare et "underholdningsord" og er ikke det riktige ordet på den typen ammunisjon, det høres bare kulere ut enn det egentlige navnet.

Lenke til kommentar

Kan godt vere at dei har samme stil som meg, (aggresiv) men etter da eg har sett online er da svært få av dem og endå mindre som gjer jobben. Vill heller spele med folk eg kjenne som veit kva dem skal gjere en fult av "randoms" men kvar sin spele stil og kvar sin taktikk. Det er alltid kjekt og spele med folk, ingen problem der men kun snipers... skjeptisk :p

Lenke til kommentar

Skrives jo at dette er for trening. Vil tro det da er private lobbys, så det går ikke utover stats. Godt mulig det er 8 stk FFA også. Uansett så er det utrolig moro å spille slikt. Alle løper rundt og bruker Sniper og nærkamper ender ofte opp i morsomme noscope konkurranser. Jeg har iværtfall mange gode opplevelser i slik. Vil tro du får deg en overaskelse om du joiner en slik da du sier det finnes få som spiller slik. Kan jo være at det er få i PC miljøet da, men på XBL er det flust med slike. Ser på meg selv som en rimelig habil sniper, men jeg får ofte bank i slike lobbyer. Det finnes folk som rett og slett er grusomt god.

Lenke til kommentar
Kan godt vere at dei har samme stil som meg, (aggresiv) men etter da eg har sett online er da svært få av dem og endå mindre som gjer jobben. Vill heller spele med folk eg kjenne som veit kva dem skal gjere en fult av "randoms" men kvar sin spele stil og kvar sin taktikk. Det er alltid kjekt og spele med folk, ingen problem der men kun snipers... skjeptisk :p

Har selv laget gruppen på steam som mål å samle snipere. Slik kan vi spille private matches mot væreandre og publich matches hvor vi øver på bruk av sniper. Spiller selv i en klan hvor vi har øvd en del sammen i private lobbies med bare sniper. Dette har hjulpet masse på ferdighetene mine! Tenkte da at siden ikke alle er med i en klan, kunne det vært sjekt å finne en annen måte å samles på og trene :) Selv er jeg hva andre her kaller agressive sniper. Bruker det så mye jeg kan. Hittil har vi spilt en del baner som blant annet Rust, Highrise, Favela og Wasteland. Ved å spille på små baner får man både raskere rekasjon og blir mer presis.

 

Hyggelig hvis så mange som mulig joiner gruppen! Ikke noe hadde vært bedre enn flere norske spillere :)

 

Fapse aka GhostSniper

Lenke til kommentar
Hvis folk ønsker å traine med sniper anbefaler jeg å joine en group på steam som heter: "(MW2) Sniper lobby". Er for folk som ønsker å spille med andre liksesinnede og lage sniper lobbies for practice:)

 

http://steamcommunity.com/groups/sniper-lobby

bump :)

 

Prøver å få i gang et sniper community

 

Kommer så fort pcen er oppe igjen:)

 

Soppen aka Nook

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...