Gå til innhold

MW2 Sniper tråden - spots og andre tips


Hvilket våpen foretrekker dere?  

234 stemmer

  1. 1. Bare for moro skyld - hvilken sniksytter rifle foretrekker du?

    • CheyTac Intervention
      120
    • Barrett .50 cal
      74
    • WA2000
      15
    • M21 EBR
      30


Anbefalte innlegg

Jeg har også erfart at Intervention er veldig vanskelig å treffe no-scope. Har nesten ikke prøvd Barrett, men den blir jo som en assault rifle på kloss hold da man bare kan "spray and pray" med den.

Jeg har allerede gitt opp planene om å fokusere på Barrett gjennom 2. prestige. Jeg skal heller kjøre litt 50/50 Intervention/Barrett. WA2000 og M21 EBR skal jeg holde meg langt unna.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har også erfart at Intervention er veldig vanskelig å treffe no-scope. Har nesten ikke prøvd Barrett, men den blir jo som en assault rifle på kloss hold da man bare kan "spray and pray" med den.

Jeg har allerede gitt opp planene om å fokusere på Barrett gjennom 2. prestige. Jeg skal heller kjøre litt 50/50 Intervention/Barrett. WA2000 og M21 EBR skal jeg holde meg langt unna.

Enig, men de no-scopene jeg fikk var ikke "spray and pay", de var liksom clean, 1 shot one kill og ikke 10 shots one kill xF

Lenke til kommentar
Bruker du ACOG scope er det jo ikke no-scope lengre >.<

Forklarte nok innlegget mitt litt dårlig. Når eg no-scope med ACOG-scope(ACOG-scope er på våpenet, men eg brukar det ikkje= på våpenet. So føler eg at eg treffer lettare. Eg siktar ikkje, berre har det på våpenet. Men det kan jo ha noko med at når eg har ACOG på, so går eg meir ut i kampen.

 

Skjønna no ?:p

Lenke til kommentar

Spelte nettop på invasion med Barret (Lvl 4 nett gåt 4 eller 5 prestige) Sette meg borte langen på bomb A (Demolition) knarka inn 13 kills før det kjem 2 stykk bak meg :S Fekk no eine men var konge runde for og ikkje spelt på, 2 uker nesten.

 

Runden endte med 28 kills 5 deaths :thumbup:

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar
Bruker du ACOG scope er det jo ikke no-scope lengre >.<

Forklarte nok innlegget mitt litt dårlig. Når eg no-scope med ACOG-scope(ACOG-scope er på våpenet, men eg brukar det ikkje= på våpenet. So føler eg at eg treffer lettare. Eg siktar ikkje, berre har det på våpenet. Men det kan jo ha noko med at når eg har ACOG på, so går eg meir ut i kampen.

 

Skjønna no ?:p

Aha! :p Kanskje det er slik at våpenet kalibreres for korte avstander med ACOG og for lange avstander når man har standard/thermal på? Ikke vet jeg, men det kan høres logisk ut :p

Lenke til kommentar
Din satans IDIOT...

Er det galt at folk er fornøyd med det de får til?

Satt forresten ikke bortgjemt, bevegde meg for hvert andre skudd...

Og forresten så er dette en sniperpost så forvent at noen folk blir stationary når de spiller... NUB!!!

 

Oj, for noen saftige kraft uttrykk! Tror noen kanskje følte seg litt truffet av kommentaren. Keep on pwning!

Lenke til kommentar
Nja, litt begge deler. Det har ikke veldig mye å si hvilken man bruker. Det er ikke våpenet man først og fremst ser når man avdekker en sniper. Man ser gjerne på killcam eller selve sniperen.

Det KAN hjelpe på visse baner, med spessielle camoer. Men det er ikke så mye til hjelp, mer for å være kult på våpenet. En kamerat av meg mente det ble bedre å no-scope med de visse camoene og sånt, men han er jo ja. xD

Lenke til kommentar
Nja, litt begge deler. Det har ikke veldig mye å si hvilken man bruker. Det er ikke våpenet man først og fremst ser når man avdekker en sniper. Man ser gjerne på killcam eller selve sniperen.

Er LITT uenig her.

Om en kis sitter/ligger med rød urban camo på våpenet på f.eks Derail så er sjansen EN DEL større for at han blir oppdaga :p

Lenke til kommentar
Jeg må si at Fall er den beste kamoen noen gang siden den ser heftig ut og hjelper deg med å gjemme deg =D ( kan en moderator eller nå hva det heter sett på en sann vote greie på beste camo =D ty )

Jeg har satt opp denne pollen selv, men tror ikke det er noe stort poeng i å sette opp en poll over kamuflasjer. Jeg får se hva jeg setter opp når jeg føler at voting over valg av våpen er ferdig :)

Lenke til kommentar
Hvis folk ønsker å traine med sniper anbefaler jeg å joine en group på steam som heter: "(MW2) Sniper lobby". Er for folk som ønsker å spille med andre liksesinnede og lage sniper lobbies for practice:)

 

http://steamcommunity.com/groups/sniper-lobby

 

Ikke dumt :thumbup:

 

Jeg og gutten jeg er onkel til gikk igjennom 1ern i går og i dag.

Var litt artig og gå igjennom det igjen, men litt uvanlig og snipe.

Men når man er vant med mus til sniping og så sniper med håndkontroll....det er litt forskjell:P

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...