Gå til innhold

MW2 Sniper tråden - spots og andre tips


Hvilket våpen foretrekker dere?  

234 stemmer

  1. 1. Bare for moro skyld - hvilken sniksytter rifle foretrekker du?

    • CheyTac Intervention
      120
    • Barrett .50 cal
      74
    • WA2000
      15
    • M21 EBR
      30


Anbefalte innlegg

På papiret skal Barret være like presis som Intervention, men dette funker ikke i praksis for meg. Jeg treffer rett og slett mye bedre med Intervention over alle de andre riflene. Men hovedgrunnene til at Intervention er min faste følgesvenn, er lyden, treffsikkerheten, slagkraften, utseendet, og det faktum at den faktisk er verdens beste snikskytter rifle IRL. Den er faktisk kraftigere enn Barrett .50cal på avstander opptil 600 yards IRL, og den kan treffe mål på størrelse med et menneske på 3-5 kilometers avstand. Det holder for meg :)

På papiret, altså statsmessig inne i spillet skal den treffe mer nøyaktig enn barret. Dette er dog ikke sant, i praksis er de helt like.

 

Jeg tror, som du sier, at slagkraften og treffsikkerheten er placebo, mens utseendet og lyden den lager er det største trekkplasteret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du som sa du reagerte på at folk klikka på noobtube osv.

 

Greia er at ting som det (noobtube, den jævla termalscopen osv) gir folk som ellers ikke hadde vært noe særlig gode en sjanse til å få kills... Joa det er public, men hadde fjernet en DEL ting i spillet, for at the moment er det alt for mye som hjelper dårlige folk.

 

Og til dere som liker barret, jeg har spillt del cs/css og synes bare barreten føles "feil". Kan ikke forklare det annerledes, men føler bare det er ukomfortabelt å ikke måtte "lade" etter hvert skudd.

Lenke til kommentar

Litt uening der, Har eit par år bak meg med Counter-Strike 1.6 og må si at følelsen er "bullshit" beklage ordforådet men, uansett kva FPS spel eg speler lage eg ein eigen følelse, du venner deg til våpnet. Du har rett at barret er litt rar men eit par runde men den, begynne å venne seg til våpnet sin funksjon, rekyl, hovudområde og stradegi er våpnet like bra som alt anna våpen.

 

Men no er da min meining.

Lenke til kommentar

Syns bolt er best selv ja, såklart bommer man så blir litt "hardere" straffet enn med WA2000 foreks.

Men syns det bare gjør at man arbeider hardere med og bli bedre, noe som man merker ganske fort med Intervention foreks.

 

Spilte bare Cod4 på konsoll, tror jeg må skaffe det til pc.

Vet ikke hva det er, men jeg elsket Cod4....liker Mw2 også, men det er noe jeg savner.

klarer ikke og sette fingern på hva, men noe er det:S

 

 

Jevrio: Utifra det jeg har forstått så spiller du en god del cod4, er det fremdeles stort?

Altså , det er ikke problem med og finne fulle servere osv.?

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Syns bolt er best selv ja, såklart bommer man så blir litt "hardere" straffet enn med WA2000 foreks.

Men syns det bare gjør at man arbeider hardere med og bli bedre, noe som man merker ganske fort med Intervention foreks.

 

Spilte bare Cod4 på konsoll, tror jeg må skaffe det til pc.

Vet ikke hva det er, men jeg elsket Cod4....liker Mw2 også, men det er noe jeg savner.

klarer ikke og sette fingern på hva, men noe er det:S

 

 

Jevrio: Utifra det jeg har forstått så spiller du en god del cod4, er det fremdeles stort?

Altså , det er ikke problem med og finne fulle servere osv.?

 

Kanskje ikke like stort som MW2 nå er, men er i live. Finnes en del gode servere. vet ikke hva du spiller mest men..

 

Skaff deg CoD4 til PC. Begynner du å spille modden "promod" er det veldig gøy, da flere av vanlige servere er fulle av idioter.

 

Men også gøy å hoste egen server å spille feks. C4 only på mindre map med 3-4 stykker.

Lenke til kommentar
Kaller den invasion jeg da.

 

Trenger jo 1000 headshots med Intervention. 500 gir det jo bare det lille emblemet.

Hehe, blir fort feil oppi all entusiasmen av å "vinne" en fight for første gang :p

 

578183.jpeg

 

Pwner med Barrett på INSERTION av alle plasser ;)

 

Vil ikke akkurat kale det pwning, du klarte så vidt positiv k/d ratio. Satt vel gjemt bort i en krok oppe i ett bygg tenker jeg.

Din satans IDIOT...

Er det galt at folk er fornøyd med det de får til?

Satt forresten ikke bortgjemt, bevegde meg for hvert andre skudd...

Og forresten så er dette en sniperpost så forvent at noen folk blir stationary når de spiller... NUB!!!

Endret av barerobert
Lenke til kommentar
Sitt faktisk å lure om eg skal ta barret igjen på denne prestigen. Intervention har eg brukt rett og slett for mye.

 

Invasion er det faktisk utrolig mangen bra spots for sniper, er eit av mine favorit maps med sniper. Meir action en brett som derail osv.

Personlig liker jeg Derail godt fordi vintercamo og sniking til og fra spots gjør det litt "kult" da... :)

Lenke til kommentar
Kaller den invasion jeg da.

 

Trenger jo 1000 headshots med Intervention. 500 gir det jo bare det lille emblemet.

Hehe, blir fort feil oppi all entusiasmen av å "vinne" en fight for første gang :p

 

578183.jpeg

 

Pwner med Barrett på INSERTION av alle plasser ;)

 

Vil ikke akkurat kale det pwning, du klarte så vidt positiv k/d ratio. Satt vel gjemt bort i en krok oppe i ett bygg tenker jeg.

Din satans IDIOT...

Er det galt at folk er fornøyd med det de får til?

Satt forresten ikke bortgjemt, bevegde meg for hvert andre skudd...

Og forresten så er dette en sniperpost så forvent at noen folk blir stationary når de spiller... NUB!!!

 

Overreager mer da?

God kamp sikkert, men pwning er vel når man klarer å få høy k/d ratio. Har selv hatt 21-2 på Invasion, men Intervention.

Lenke til kommentar

Jaja, men la oss ikke diskutere hva den enkelte person oppfatter som gode eller dårlige runder. Er han fornøyd med den runden, har han all rett til å være det :)

Har spilt litt med Barrett nå, har vel rundt 30 kills med den etter jeg gikk prestige igjen, og allerede savner jeg Intervention :p

Jeg skulle bare ønske Intervention hadde mer ammunisjon. Hadde den hatt like mye som Barrett, hadde det jo virkelig ikke vært noen tvil.

Lenke til kommentar

Henger meg på denne tråden, i og med at jeg bruker sniper mest. Personlig liker jeg Intervention og Barret 50.cal. Intervention har bedre Accuracy, men Barret er bedre i situasjoner hvor det kommer mange etter hverandre, eller no-scopes.

 

I går fikk jeg en 3-4 no-scopes i en S&D. Og det var clean ikke noe tapping eller noe, bare et rent skudd, på en 10-20 meters hold, det var med Barret da ...

 

---

Min post nr. 500 :w00t:

Endret av JT_NIKO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...