Gå til innhold

MW2 Sniper tråden - spots og andre tips


Hvilket våpen foretrekker dere?  

234 stemmer

  1. 1. Bare for moro skyld - hvilken sniksytter rifle foretrekker du?

    • CheyTac Intervention
      120
    • Barrett .50 cal
      74
    • WA2000
      15
    • M21 EBR
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"det er et spill...kos deg." Spill er GØY, dette er IKKE.

 

Vi vil fremdeles se duden gjøre et par no-scopes som han mente han kunne så bra..

 

"Så det med og være mann og bruk ekte kuler syns jeg er latterlig."

Ikke like latterlig som at noen trykker på en knapp, så dreper 20 stk med en noob-tuber?

 

Whatever, kos deg med det såkalte "spillet" du.

Jeg har da ALDRI sagt at jeg sniper non-scope? >.<

Jeg skrev at jeg bruker en del quick-scoping, og det er noe HELT annet enn no-scope...lær dere å lese ordentlig før dere starter en voldsom disuksjon da..

 

Edit:

En annen ting...jeg har aldri sagt at jeg gjør dette "veldig bra"...det er utrolig mange snikskyttere i MW2 som er bedre enn meg. Ikke lag deres egne historier og putt ord i andres munn...

 

Vis når du QUICK-scoper da. Sinnatagg.

Lenke til kommentar

Sitter her og ler meg ihjel når eg leser dei 2-3 siste sidene :!:

 

Herregud! Folk får lære seg å lese før dei skriver.. Og, det dere med Noob-tube. Er jo ein del av gamet. Ser eg at folk går med f.eks Scar + tube, Scavenger, SP og Ninja. Da ser eg faen ikkje kvifor folk kallar det noob-tube! Skal vel få vere lov å bruke det og? Verre er det med samme våpen, One Man Army og Danger Close, da er det noob-tube :ermm:

Lenke til kommentar
Vis når du QUICK-scoper da. Sinnatagg.

Jeg er ikke det minste sint jeg :) Men du bør lære deg å lese poster før du hauser opp til en svær diskusjon basert på at du har lest feil.

 

Exsecror: La deg til nå, bedre sent enn aldri;)

Great, skal godta så snart jeg logger på steam :)

 

Edit:

Fra nå av prøver vi å holde oss til sniper-relaterte ting. Jeg vet jeg også skrev noe offtopic tidligere, men la oss fokusere på topic :)

Endret av Exsecror
Lenke til kommentar

Nokon som har erfaring med å bruke siterep-pro som perk 3 når du spiller som sniper?

 

Slik eg ser det så er dette den mest nyttige perken for ein sniper sidan du då høyrer svært godt fortrinna til fienden og vil då høyre om nokon kjem bak deg og til og med høyre om ein fiende tar seg inn i bygget du sniper fra. Hjelper sjølvsakt ikkje om det kjem ein med ninja, men dei får du berre prøve å ta på vanlig måte.

Lenke til kommentar
Sitter her og ler meg ihjel når eg leser dei 2-3 siste sidene :!:

 

Herregud! Folk får lære seg å lese før dei skriver.. Og, det dere med Noob-tube. Er jo ein del av gamet. Ser eg at folk går med f.eks Scar + tube, Scavenger, SP og Ninja. Da ser eg faen ikkje kvifor folk kallar det noob-tube! Skal vel få vere lov å bruke det og? Verre er det med samme våpen, One Man Army og Danger Close, da er det noob-tube :ermm:

 

Så lenge du er dårlig nok til å skyte "vanlig" til at du må ha bombekaster på våpenet ditt.. er det noob-tube. Perk kan sikkert hjelpe, men avgjør ikke om noob-tube eller ikke..

Lenke til kommentar
Sitter her og ler meg ihjel når eg leser dei 2-3 siste sidene :!:

 

Herregud! Folk får lære seg å lese før dei skriver.. Og, det dere med Noob-tube. Er jo ein del av gamet. Ser eg at folk går med f.eks Scar + tube, Scavenger, SP og Ninja. Da ser eg faen ikkje kvifor folk kallar det noob-tube! Skal vel få vere lov å bruke det og? Verre er det med samme våpen, One Man Army og Danger Close, da er det noob-tube :ermm:

 

Så lenge du er dårlig nok til å skyte "vanlig" til at du må ha bombekaster på våpenet ditt.. er det noob-tube. Perk kan sikkert hjelpe, men avgjør ikke om noob-tube eller ikke..

tuben lar deg ta fiender du vet hvor er, men ikke kan se med ditt normale våpen, og det er jo en god ting vel? Mener, du står nedenfor et vindu på f.eks skidrow, og vet at fienden er der i vinduet og venter på deg. Istedet for å løpe en km for å komme bak han, så er det myye enklere å bare "foffe" en granat inn vinduet og bevege seg videre til neste fiende. Kan ikke kalle det noobtube bare fordi du har noe imot et våpen..

Lenke til kommentar

Enig med Exsercror "stick to topic" Angånde noob tuber kan dere diskutere det: her eller Her

 

Er det flere som har sluttet å bruke "shift" når man snipe? Eg bruke den ikkje lengre og må si at eg treff like bra uten som med shift aktivert. Dette er spesielt i tanken på våpnet Intervention. På Barrett bruke eg kun shift får og "fikse" acc etter 2-3 skudd sån den stabilisere seg før eg plukke siste gjengen med resten av magasinet

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Digger smellet og hvor nøyaktig Intervention er, men overall liker jeg Barret best fordi den er semiautomatisk og det er ok i "nærkamp"... Greit å punge ut mye bly hvis du møter på en jævel i en gang og man ikke rekker å switche til secondary. Men man bør vel egt switche før man skal løpe :p

Lenke til kommentar

Hva er egentlig hovedgrunnen til å velge intervention over barret? Barret skyter mye raskere, har flere kuler og større magasiner og er akkurat like kraftig og nøyaktig som intervention.

 

Den eneste grunnen jeg ser til å velge intervention er reload tiden, men denne har ikke så mye å si siden de fleste bruker slight of hand.

Lenke til kommentar

På papiret skal Barret være like presis som Intervention, men dette funker ikke i praksis for meg. Jeg treffer rett og slett mye bedre med Intervention over alle de andre riflene. Men hovedgrunnene til at Intervention er min faste følgesvenn, er lyden, treffsikkerheten, slagkraften, utseendet, og det faktum at den faktisk er verdens beste snikskytter rifle IRL. Den er faktisk kraftigere enn Barrett .50cal på avstander opptil 600 yards IRL, og den kan treffe mål på størrelse med et menneske på 3-5 kilometers avstand. Det holder for meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...