Gå til innhold

MW2 Sniper tråden - spots og andre tips

Hvilket våpen foretrekker dere?  

234 stemmer

1. 1. Bare for moro skyld - hvilken sniksytter rifle foretrekker du?

• CheyTac Intervention
      120
    • Barrett .50 cal
      74
    • WA2000
      15
    • M21 EBR
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig er jeg en quick-scoper, både på lang og kort avstand, så for meg er Sleight of Hand Pro nødvendig. Men om dere vil, skal jeg bruke lightweight, marathon og commando i neste film. Eneste problemet da, er at jeg må filme 30 min med film på nytt.

Jeg ville ikke bruke LW, MA og Co da ingen av stedene jeg bruker krever disse, og om jeg brukte dem, ville nok mange tenkt "Ah søren, MÅ man ha lightweight, marathong og commando pro?"

Kan du vise meg noen no-scopes :)?

Lenke til kommentar

Exse: Var ikke kritikk, så for min sin del så behøver du ikke og bruke marathon:)

Steady-aim har jeg på ene mus-knappen ( de som er på siden av musa )

Og ja, tar fint noobtubere hvis man er beskyttet, men er du i åpent terreng så sier det seg selv at hvis de treffer som de skal så har du ikke så stor mulighet.

Og folk som tuber møter man ofte, er tross alt et våpen det som andre.

Er lei av folk roper noobtubes til de som tuber, forstår det hvis de bare gjør det. Men om du gjør det innimellom så forstår jeg ikke griningen til noen spillere.

Er en del av spillet.

Xquzi: Bare og prøve det, skyt på noen uten og bruke scope.

Går greit med de som her halv-automatiske slik som EBR, Baretta og WA2000. Intervention er litt verre med.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Exse: Var ikke kritikk, så for min sin del så behøver du ikke og bruke marathon:)

Og ja, tar fint noobtubere hvis man er beskyttet, men er du i åpent terreng så sier det seg selv at hvis de treffer som de skal så har du ikke så stor mulighet.

Er lei av folk roper noobtubes til de som tuber, forstår det hvis de bare gjør det. Men om du gjør det innimellom så forstår jeg ikke griningen til noen spillere.

Er en del av spillet.

Går greit med de som her halv-automatiske slik som EBR, Baretta og WA2000. Intervention er litt verre med.

Semi-auto snipere er for noobs, lær å treffe.. (gjelder cod4, i mw2 er det værre)

Lei folk kaller deg noob-tuber? Vær MANN og bruk kuler!

Og.. Xquzi vil se mr."jeg no-scoper langt og kort" vise hva han kan..

"er tross alt et våpen det som andre.", er jo som nuke-pistol fra en bf2 mod jo..!

Lenke til kommentar

Er en del av spillet.

jeg spiller for det meste cod4. Promod.

Det jeg lurer på er iheletatt at du kan no-scope på mw2, da sniper sikte beveger seg hele tiden! og du klarer det på lang avstand. Derfor jeg kunne ha likt og sett det. Mw2 er egentlig "fail"

Lenke til kommentar

Jeg treffer såpass sjeldent med no-scope, at det er noe jeg ikke prøver å filme. Har man en person i midten av crosshair på Intervention(/andre sniper rifles), er det fortsatt veldig liten sjanse for å treffe. Jeg bruker som regel no-scope om jeg ligger på et tak eller noe, og det løper en kar forbi under meg. Da kan jeg prøve å treffe han, men det er bare 30-50% av gangene jeg treffer no-scope.

Edit:

Og...steady aim erstatter jo ikke shift-knappen...Jeg bare liker å kunne holde pusten lenge til tider om jeg ligger på stor avstand fra målet og det er veldig lite av fienden som er synlig. Da tar det litt lengre tid å sikte seg inn.

Endret av Exsecror
Lenke til kommentar

Er en del av spillet.

Semi-auto snipere er for noobs, lær å treffe.. (gjelder cod4, i mw2 er det værre)

Lei folk kaller deg noob-tuber? Vær MANN og bruk kuler!

Og.. Xquzi vil se mr."jeg no-scoper langt og kort" vise hva han kan..

"er tross alt et våpen det som andre.", er jo som nuke-pistol fra en bf2 mod jo..!

Nå må du lese det jeg skriver da;)

Jeg er ikke lei av og bli kalt det, jeg spiller så og si bare med Intervention og bruker såkalte "ekte kuler"

Syns det bare er utrolig unødvendig og kalle spillere for det ene og det andre, det er et spill...kos deg.

Og jeg sa også at jeg forstår det hvis du bruker bare det, men folk blir kalt det selv om du bruker det en gang.

Og nei, det finnes og det brukes i det virklige liv...som sagt det er et våpen som alt annet.

Er stor forskjell på og bruke det av og til og hele tiden.

Så det med og være mann og bruk ekte kuler syns jeg er latterlig.

Da skulle man kalt alle som løper med ranger i akimbo for noob, alle som løper rundt og bare kniver noobs...det blir for dumt.

Og jeg sier igjen, jeg bruker så og si bare sniper.

No-scoping gjør man bare i krisetilfeller når man ikke rekker og skifte våpen.

Etter det jeg har opplevd ihvertfall, tviler på at han mener det og legge seg ned og snipe uten scope:P

Lenke til kommentar

Jeg vil be om unnskyldning på forhånd. Jeg kommer nok ikke til å bruke hverken lightweight, marathon eller commando på resten av filmene heller. Rett og slett fordi jeg ikke har tid til å filme alt på nytt =/

Men, det er notert til evt. senere filmer.

Endret av Exsecror
Lenke til kommentar

Skal ta og se i kveld:)

Skulle ønske det var hardcore-modus på alle modusene.

Syns generelt hardcore er litt mer rettferdig når det gjelder våpnene.

Man får plutselig ikke et luftgevær når man setter på lyddemper ihvertfall på Intervention.

Lyddemper på pistolene i vanlig modus er latterlig, samme gjelder sniperne.

Selv om du treffer klokkerent i huet så dør de ikke..........

Lenke til kommentar

"det er et spill...kos deg." Spill er GØY, dette er IKKE.

Vi vil fremdeles se duden gjøre et par no-scopes som han mente han kunne så bra..

"Så det med og være mann og bruk ekte kuler syns jeg er latterlig."

Ikke like latterlig som at noen trykker på en knapp, så dreper 20 stk med en noob-tuber?

Whatever, kos deg med det såkalte "spillet" du.

Lenke til kommentar

Vi vil fremdeles se duden gjøre et par no-scopes som han mente han kunne så bra..

Ikke like latterlig som at noen trykker på en knapp, så dreper 20 stk med en noob-tuber?

+1

Lenke til kommentar

Jo, jeg syns det er latterlig at en fjott løper bare rundt med det.

DEt jeg IKKE syns er latterlig er de som gjør det av og til;)

Er en LITEN forskjell på det.

Så jo er totalt enig i det ordet når de løper bare rundt og gjør det.

Samme med ranger, 1887 og knivere.

Jeg snakker om de som gjør det iblant.

Er det noen som har sagt det? No-scope?

Tror han Exse nevnte det og noen har hengt seg litt opp i det...........

Lenke til kommentar

Jeg har da ALDRI sagt at jeg sniper non-scope? >.<

Jeg skrev at jeg bruker en del quick-scoping, og det er noe HELT annet enn no-scope...lær dere å lese ordentlig før dere starter en voldsom disuksjon da..

Edit:

En annen ting...jeg har aldri sagt at jeg gjør dette "veldig bra"...det er utrolig mange snikskyttere i MW2 som er bedre enn meg. Ikke lag deres egne historier og putt ord i andres munn...

Endret av Exsecror
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...