Gå til innhold

MW2 Sniper tråden - spots og andre tips


Hvilket våpen foretrekker dere?  

234 stemmer

  1. 1. Bare for moro skyld - hvilken sniksytter rifle foretrekker du?

    • CheyTac Intervention
      120
    • Barrett .50 cal
      74
    • WA2000
      15
    • M21 EBR
      30


Anbefalte innlegg

Jeg har heller aldri hørt om det. Typisk at folk bare lager sine egne definisjonsord og tror alle andre skal forstå dem :p

Så, gi oss en forklaring, "Thesilentkiller".

Så denne kommentaren først nå, da jeg bladde igjennom tråden. Men knifescoping vil jo si at man kun bruker scopet som en kikkert og jobber seg mot fienden og til slutt knifer fienden.

Blastscoping er litt verre å forklare men jeg vil si at det er en blanding av fast-, no-, og hardscoping. Altså om man bruker scopet eller ikke er litt både og men poenget er at man nesten skal spraye og da får en fet effekt. Funker bra med M21

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg hadde trodd at å redigere Sniper spot filmen skulle bli mest jobb, men det som definitivt er mest krevende, er å finne en side som vil godta filen min til opplasting :s

Har prøvd youtube og 2-3 andre alternativer så langt. Prøver med vzaar atm. Er mer enn takknemlig om det er noen av dere som har et bra tips til hvor jeg kan laste den opp :)

 

Edit: Jeg kryper til korset...redigerer videoen til 10-minutters klipp og bruker youtube nå =/

Endret av Exsecror
Lenke til kommentar

Ikke ha altfor høye forhåpninger da :) Jeg har gjort så godt jeg kan, men selvfølgelig er mange av stedene jeg viser, blitt vist før. Kvaliteten på bildet blir også medium slik at youtube blir fornøyd. Men, jeg håper dere liker den av rent "lærerike" grunner og at dere ikke slakter den helt :p

Lenke til kommentar

Gjekk i prestige no :) Tenkte da at eg skulle prøve Barrett, for eit fantastisk våpen det var det òg!

 

Btw, hadde ein sinnsjuk SnD med Intervention før eg gjekk i prestige! Var på Skidrow, fekk 21-2! Hadde ein fantastisk matchwinning kill, når du står i eine huset og sikta bort til det andre huset(dei leikeplassen er), so såg eg ein bevegde seg på andre sida. So eg tenkte; Kan jo skyte eit lokke skudd, so kjem han kanskje tilbake. Eg skaut heilt tilfeldig, og der kom han. Fekk headshot! Aldri hatt so flaks :p

 

Fekk ikkje tatt bilde.. På grunn av at eg spela på PS3.

Endret av Pop-Fiske
Lenke til kommentar
UPDATE: Film 1 ligger nå ute på youtube!

Jeg lover å komme sterkere tilbake i de senere filmene. Jeg skal prøve å få kvaliteten litt bedre, og å legge med noen litt mer spennende maps i neste film :) Håper dere liker den første filmen så lenge :)

Jeg har en del spots jeg har lyst til å vise deg til fortsettelsen av denne filmen :) Det er en del veldig gode spots på brettene du hoppet over på disse brettene :O Tror jeg har minst 1 sted på hvert brett du ikke var klar over :p

Lenke til kommentar

Var ikkje den beste kvaliteten men heilt brukende. Viste faktisk om alle spotane :p men kjempe grei den, men er enig med at du skulle brukt Marathon, lightwight og commando :=)

 

Vill anbefale at du bruke passer på at du bruke riktig oppløsning neste gang du recode (svarte borders rundt) eller du rematch the size.

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg ikke bruker lightweight og marathon er fordi alle stedene jeg bruker, trenger jeg ikke disse til, og det er jo så og si ingen snipers (håper jeg) som bruker lightweight og marathon :)

 

Nei, jeg mente ikke at du burde bruke dem som sniper. Jeg mente at det kanskje kunne vært greit å bruke dem under opptak, fordi det da ville gått fortere å vise frem de forskjellige plassene. :)

 

Edit: typo

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar

Exsecror: Jeg bruker marathon;)

Men jeg er ikke camper-sniper heller, jeg kan ligge stille på en spot liten stund hvis jeg ser flere komme i min synsvinkel. Men utenom det så løper jeg til jeg finner folk.

Coldblooded er et must og 3 perken bruker jeg litt av hvert.

Commando Pro er ganske grei med tanke på null fall skade og lettere å vinne knivfight.

Scrambler Pro er grei. Er pluss med de fleste syns jeg, men med Sniper er coldblooded eet must.

 

Og jeg spiller i en tysk klan, og flere der bruker marathon også når de er snipers.

Klatrer også fortere med pro.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Personlig er jeg en quick-scoper, både på lang og kort avstand, så for meg er Sleight of Hand Pro nødvendig. Men om dere vil, skal jeg bruke lightweight, marathon og commando i neste film. Eneste problemet da, er at jeg må filme 30 min med film på nytt.

Jeg ville ikke bruke LW, MA og Co da ingen av stedene jeg bruker krever disse, og om jeg brukte dem, ville nok mange tenkt "Ah søren, MÅ man ha lightweight, marathong og commando pro?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...