Gå til innhold

MW2 Sniper tråden - spots og andre tips


Hvilket våpen foretrekker dere?  

234 stemmer

  1. 1. Bare for moro skyld - hvilken sniksytter rifle foretrekker du?

    • CheyTac Intervention
      120
    • Barrett .50 cal
      74
    • WA2000
      15
    • M21 EBR
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forandret codec/komprimering til Windows Media, og filstørrelsen ble 1/10 av det jeg hadde i utgangspunktet, men bildekvaliteten ble også ganske lav, så jeg skal rendere med forskjellige innstillinger for å finne noe jeg kan være fornøyd med, men samtidig oppnå lav filstørrelse :)

 

Kan jo lage den i 2 deler :=) tar du halvparten av maps på første og resten på andre :=)

Det er akkurat det jeg har gjort. Jeg har totalt 40-ish minutter film fra samtlige maps :)

Lenke til kommentar

Så mye film ja.

 

Du har ganske bra alternative for codec i sony vegas 9.0

 

døme: MainConcept AVC/AAC, 640 x 480, constant bit-rate 5 mbps.

 

Du får prøve deg fram. Du får brukane kvalitet som du meiner er best for HD-encoding så kan eg alltid poste settings vist du vill ha

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar
Skal fullføre Intervention nå, og mangler 34 penetration kills w/ FMJ. Noen tips til hvordan man man gjør dette fortere. Liker ikke å ha FMJ på Intervetionen min egentlig. HEhe! Liker helst å bare ha Thermal Scope, men når han jeg vanlig scope og ekle FMJ.

 

Så vil gjøre dette så fort som mulig. Tips?

Hehe, jeg har vel rundt 18-20 slike kills selv, men det er ikke noe jeg fokuserer på å få. Men jeg bruker så og si alltid FMJ. Jeg bruker ikke stopping power, og da er det nice uansett å ha FMJ for litt ekstra damage, og å kunne ta ut fiender bak gjerder/vegger :)

Har ingen konkrete tips til hvordan man enkelt får slike kills, men jeg ville brukt standard scope og FMJ hele tiden var jeg deg. Eventuelt Bling og Thermal+FMJ.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk bevisst går inn for extended mags..hva er vitsen med en slik attachment? Man får lite xp, og extended mags i seg selv virker som noe jeg ikke ville satt på et våpen på bekostning av noen annen attachment egentlig. Alt den gjør er vel at man har flere kuler i magasinet så det tar litt flere kuler mellom hver gang man må bytte magasin?

Lenke til kommentar

Aha, ja det er jo forståelig. Jeg antar at du ikke skal gå Prestige da eller?

Grunnen til at jeg antar det, er fordi at man (hvertfall i mine øyne) får kulere titler og emblems av prestige våpen challenges :)

Personlig har jeg bare tatt weapon mastery på Scar-H, og det gjorde jeg før jeg gikk Prestige. Jeg syntes FMJ kills var såpass mye stress at jeg tviler på at jeg gjør dette med Intervention før jeg slår meg til ro på en prestige eller noe :)

Endret av Exsecror
Lenke til kommentar
Aha, ja det er jo forståelig. Jeg antar at du ikke skal gå Prestige da eller?

Grunnen til at jeg antar det, er fordi at man (hvertfall i mine øyne) får kulere titler og emblems av prestige våpen challenges :)

Personlig har jeg bare tatt weapon mastery på Scar-H, og det gjorde jeg før jeg gikk Prestige. Jeg syntes FMJ kills var såpass mye stress at jeg tviler på at jeg gjør dette med Intervention før jeg slår meg til ro på en prestige eller noe :)

 

Tror jeg gjør det samme! Orker ikke dette! Vil gå prestige så fort som jeg får muligheten! Hehe!

Lenke til kommentar

Etter hva jeg erfarer Exsecror, så kan man enkelt skryte på seg en "directors" account på youtube. (du velger hva slags account du vil ha i oppsett menyen somewhere) og da kan du legge ut filmer på opptil 1time og 30min. Og det finnes mange gode tips for rendering i Vegas på youtube. Jeg fulgte en lett guide for å rendere i

.

 

Men sånn til gode sniper spots. Så sniper jeg bare på 3 baner, Wasteland, Underpass og litt på Rundown.

 

på Wasteland er det ødelagt bil med en busk ved siden av den i 141 start spawn. Funker utrolig godt og ligge/knele der. + det ene huset er godt, legg claymore i den ene døra og ligg og se ut av den andre.

 

På underpass funker det utrolig fjell og ligge i det høye gresset ved Milita start spawn, gjerne med silencer.

Lenke til kommentar
Aha, ja det er jo forståelig. Jeg antar at du ikke skal gå Prestige da eller?

Grunnen til at jeg antar det, er fordi at man (hvertfall i mine øyne) får kulere titler og emblems av prestige våpen challenges :)

Personlig har jeg bare tatt weapon mastery på Scar-H, og det gjorde jeg før jeg gikk Prestige. Jeg syntes FMJ kills var såpass mye stress at jeg tviler på at jeg gjør dette med Intervention før jeg slår meg til ro på en prestige eller noe :)

Jo skal gå prestige. Bare 5 levler igjen :p

Har ikke fått ext. mags på noen våpen enda, pga det er jo altfor tidkrevende, og trenger andre wpn att.ments for å komme gjennom omganger med "bra" score. :p

 

Jeg går heller for å ta challenges :D

 

Jeg digger EBR'en med Acog scope btw :D Er jo mange ganger bedre enn TAR :p

Lenke til kommentar
Etter hva jeg erfarer Exsecror, så kan man enkelt skryte på seg en "directors" account på youtube. (du velger hva slags account du vil ha i oppsett menyen somewhere) og da kan du legge ut filmer på opptil 1time og 30min. Og det finnes mange gode tips for rendering i Vegas på youtube. Jeg fulgte en lett guide for å rendere i
.

 

Men sånn til gode sniper spots. Så sniper jeg bare på 3 baner, Wasteland, Underpass og litt på Rundown.

 

på Wasteland er det ødelagt bil med en busk ved siden av den i 141 start spawn. Funker utrolig godt og ligge/knele der. + det ene huset er godt, legg claymore i den ene døra og ligg og se ut av den andre.

 

På underpass funker det utrolig fjell og ligge i det høye gresset ved Milita start spawn, gjerne med silencer.

Hmm, vil du forklare litt mer om hvordan du mener man får tak i konto på youtube? driver forresten og laster opp part 1/2 av filmen nå :)

Banene/kartene jeg går gjennom i første film, er Afghan, Derail, Estate, Favela, Highrise, Invasion og Karachi. Resten kommer i del 2.

 

Edit: Klarte å forandre konto type nå. Det var jo gjort i en håndvending etter et raskt google søk :) Laster opp en video as we speak. Skal linke den her om kvaliteten blir bra :) Mange takk for tipset!

Endret av Exsecror
Lenke til kommentar

Tips, som kan betraktes som lame og xp-boost.

 

Prøv å havne i 3rd person cage fight med en venn.. om du absolutt ikke vil vente med 40 kills "legit".

 

Men jeg anbefaler å gjør dette på den skikkelige måten, ellers blir spillet litt ødelagt, etter min mening.

 

EDIT: har ikke prøvd det selv, men kan se for meg at det kan bli meningsløst å "jukse" på denne måten.

Endret av bantexkaa87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...