Gå til innhold

MW2 Sniper tråden - spots og andre tips


Hvilket våpen foretrekker dere?  

234 stemmer

  1. 1. Bare for moro skyld - hvilken sniksytter rifle foretrekker du?

    • CheyTac Intervention
      120
    • Barrett .50 cal
      74
    • WA2000
      15
    • M21 EBR
      30


Anbefalte innlegg

Flotte videoer!

 

Litt mer kreativ enn meg på Highrise. Tenkte ikke på den helt oppe på taket. Alltid sett veien opp, men ikke prøvd den.

Takk takk :) Bra du likte dem.

Om du/dere vil ha flere videoer, så kan jeg alltids starte et prosjekt der jeg viser frem alle sniper plassene jeg bruker på alle baner, men om ikke etterspørselen er der, er det nok ikke vits :)

Endret av Exsecror
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for det :)

Om det blir en eneste film, eller om det blir en rekke filmer gjenstår å se, da jeg er usikker på hvor store/lange filer jeg får lov å laste opp med programmet jeg bruker :)

 

Jeg er forresten mottakelig for forslag til gratis video redigeringsprogrammer også. Hadde vært fint å kunne lagt på noe musikk :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Har stresset sykt i det siste med å få meg opp på taket til ranges sin spawn på highrise. Skjønner ikke hvorfor! Bommer totalt på stigen gang etter gang. hehe!

Øvelse gjør mester, bare slapp helt av.

Det er vanskelig å komme seg opp dit under en match, grunnen til det er at flere vet om plassen og flere prøver å komme seg dit.

 

Har noen gode sniper spots jeg kan dele med dere, oppdatering kommer iløpet av helgen.

 

Edit: Kan godt hende at noen av spotsene er vist før i tråden, men jeg gidder ikke lese igjennom hele tråden :p

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Har stresset sykt i det siste med å få meg opp på taket til ranges sin spawn på highrise. Skjønner ikke hvorfor! Bommer totalt på stigen gang etter gang. hehe!

"Trikset" er å løpe mot hjørnet av plattformen man opprinnelig er på, som peker mot stilaset. Et annet triks er å ikke hoppe for tidlig, men å nesten hoppe når man føler man akkurat har forlatt kanten. Man er også nødt til å treffe stilaset der det er formet som en stige. Treffer man kun den smale "stangen", vil man falle ned når man kommer til toppen av stilaset. Jeg kan prøve å poste et bilde som viser det jeg mener :)

Lenke til kommentar
Har stresset sykt i det siste med å få meg opp på taket til ranges sin spawn på highrise. Skjønner ikke hvorfor! Bommer totalt på stigen gang etter gang. hehe!

"Trikset" er å løpe mot hjørnet av plattformen man opprinnelig er på, som peker mot stilaset. Et annet triks er å ikke hoppe for tidlig, men å nesten hoppe når man føler man akkurat har forlatt kanten. Man er også nødt til å treffe stilaset der det er formet som en stige. Treffer man kun den smale "stangen", vil man falle ned når man kommer til toppen av stilaset. Jeg kan prøve å poste et bilde som viser det jeg mener :)

 

Har klart det mange ganger. Men gikk ikke nå, tipper jeg har litt av og på flaks når jeg hopper ut mot den. Men post gjerne bilde!

Lenke til kommentar

Takk for svar! Får prøve i morgen tidlig! Har sittet å kost meg med Interventionen min på andre baner enn Highrise i natt. Kos å plutselig møte kjente, og spille mot dem. Spesielt når de også er nybegynner sniper, og dem blir eid. 21-0 var scoren på underpass før jeg ga meg for natten. hehe. Blir bare gøyere og gøyere!

Lenke til kommentar

Ikke verst :) Jeg har enda til gode å klare en flawless runde som sniper :)

Har forresten filmet de fleste klippene nå, mangler bare Terminal, Underpass og Wasteland.

Det som blir den største jobben, blir å redigere og legge til musikk. Jeg er veldig takknemlig om noen av dere har forslag til et gratis, men ok program jeg kan bruke :)

Lenke til kommentar
Ikke verst :) Jeg har enda til gode å klare en flawless runde som sniper :)

Har forresten filmet de fleste klippene nå, mangler bare Terminal, Underpass og Wasteland.

Det som blir den største jobben, blir å redigere og legge til musikk. Jeg er veldig takknemlig om noen av dere har forslag til et gratis, men ok program jeg kan bruke :)

Det er lite med gratis redigeringsprogrsmmer der ute, fant to som så brukbare ut; http://www.virtualdub.org http://fixounet.free.fr/avidemux/

 

Windows moviemaker bør jo også funke.

Endret av Fiskebollebiff
Lenke til kommentar

Jeg hadde helt glemt at jeg har Adobe Premiere liggende O.o

Er ikke 100% sikker på om den er kompatibel med Windows 7, men skal teste det ut når jeg finner det :)

Forresten, om det er noen som har tips til sniper spots som ikke er vist tidligere, er jeg interessert i disse så jeg kan ta de med i filmen.

Det ser forresten ut som at det blir en film i to deler, da WeGame (som er capture programmet jeg bruker) bare støtter filstørrelser opptil 1GB :)

Lenke til kommentar

Jeg ser at jeg forklarte litt feil. Det jeg mente, er at WeGame programmet har en innebygget upload funksjon, og den funksjonen støtter bare filer opptil 1GB eller 20 minutter :) Jeg har ikke 20 minutter, men jeg har rundt 2.2-ish GB med film så langt, og det blir mere når jeg legger på musikk :)

Lenke til kommentar
Jeg har et veldig bra sniping spot på Highrise som jeg skal ta å filme innen helgen, via WeGame og vise dere. Mitt ultimate sniping spot.

Ta og sjekk videoene mine litt tidligere i tråden. Er den i http://www.wegame.com/watch/highrise-sniper-spots/ videoen jeg har lagd? Hvis ikke den er der, er jeg i såfall veldig interessert i å lære den så jeg kan ta den med :)

Endret av Exsecror
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...