Gå til innhold

MW2 Sniper tråden - spots og andre tips


Hvilket våpen foretrekker dere?  

234 stemmer

  1. 1. Bare for moro skyld - hvilken sniksytter rifle foretrekker du?

    • CheyTac Intervention
      120
    • Barrett .50 cal
      74
    • WA2000
      15
    • M21 EBR
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg synst cammoane skulle vert der heile tida. Drit kjedeligt å jobbe seg oppover til dei igjen.. :dontgetit:

da er jo noe av spille borte, du jobber deg jo oppover. hadde det vært gøy og spille hvis du hadde allle perksa i pro alle våpner og alt man kan få, title og videre. eller hvis du spilte et bilspill så hadde du alle bilene og kjørte fra alle, hadde det vært noe gøy da?

Lenke til kommentar
Eg synst cammoane skulle vert der heile tida. Drit kjedeligt å jobbe seg oppover til dei igjen.. :dontgetit:

da er jo noe av spille borte, du jobber deg jo oppover. hadde det vært gøy og spille hvis du hadde allle perksa i pro alle våpner og alt man kan få, title og videre. eller hvis du spilte et bilspill så hadde du alle bilene og kjørte fra alle, hadde det vært noe gøy da?

Har da ikkje sagt so mykje?

 

Sa KUN at EG synst cammoane (suit ghillie) skulle vert der heile tida. Har ikkje sagt noko som perks, våpen etc.

Lenke til kommentar
Eg synst cammoane skulle vert der heile tida. Drit kjedeligt å jobbe seg oppover til dei igjen.. :dontgetit:

da er jo noe av spille borte, du jobber deg jo oppover. hadde det vært gøy og spille hvis du hadde allle perksa i pro alle våpner og alt man kan få, title og videre. eller hvis du spilte et bilspill så hadde du alle bilene og kjørte fra alle, hadde det vært noe gøy da?

Har da ikkje sagt so mykje?

 

Sa KUN at EG synst cammoane (suit ghillie) skulle vert der heile tida. Har ikkje sagt noko som perks, våpen etc.

Nå satte jeg det litt på spissen med hvis det hadde vært sånn med våpen og, visste at du mente bare ghille suiten. men skjønner hva du mener, men er uenig at man burde starte med alle sammen...

Lenke til kommentar
Får man en ny class første gang man går i prestige?

Dette står forklart i andre tråder på forumet, f.eks.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1191399&st=0

 

Han lurte på noe, og du svarte. I stedefor å bare guide han til en annen tråd. Kunne du gitt han tipset om å se der, men også svart han.

Sånn jeg har forstått det tobben98, får man ny class første gang man går i prestige ja.

Lenke til kommentar
Han lurte på noe, og du svarte. I stedefor å bare guide han til en annen tråd. Kunne du gitt han tipset om å se der, men også svart han.

Sånn jeg har forstått det tobben98, får man ny class første gang man går i prestige ja.

Jeg tenkte som så at å svare på noe det er dedikert en hel tråd til et annet sted på forumet, bare 3 plasser under Sniper tråden, bør man klare å finne ut selv...Men da skal jeg opplyse de som eventuelt ikke gidder/er for late til å lete opp infoen selv:

 

Fakta om prestige mode:

Krav for å kunne gå inn i Prestige mode:

Level 70 og maks xp på level 70.

 

Hva mister og hva beholder man?

Mister:

- Man går tilbake til level 1.

- Våpen som ikke er unlocket på level 1.

- Custom klasser.

- Ghillie suits (Sniper drakter som går i ett med omgivelser)

- Perks (alle som ikke er unlocket på level 1)

- Attachments til alle våpen

- Kamuflasjer til våpen - Woodland, Digital, Urban, Blue Tiger, Red Tiger, Fall mister man.

 

Beholder:

- Titler

- Emblems

- Accolades

- Stats

 

 

Hva får man av å gå prestige mode?

- Ny custom class slot for annenhver prestige - 1,3,5,7 og 9. prestige. 10 custom class slots totalt når man kommer til 9. prestige.

- Prestige challenges - disse gir unike titler, emblems og mye xp.

- Veteran og Master challenge på alle våpen - 2500 kills, 1000 headshots. Disse gir titler og emblems.

- Prestige ikon ved siden av callsign som viser at man er i prestige mode. Nytt ikon for hver prestige

Endret av Exsecror
Lenke til kommentar
Eg synst cammoane skulle vert der heile tida. Drit kjedeligt å jobbe seg oppover til dei igjen.. :dontgetit:

da er jo noe av spille borte, du jobber deg jo oppover. hadde det vært gøy og spille hvis du hadde allle perksa i pro alle våpner og alt man kan få, title og videre. eller hvis du spilte et bilspill så hadde du alle bilene og kjørte fra alle, hadde det vært noe gøy da?

Har da ikkje sagt so mykje?

 

Sa KUN at EG synst cammoane (suit ghillie) skulle vert der heile tida. Har ikkje sagt noko som perks, våpen etc.

Nå satte jeg det litt på spissen med hvis det hadde vært sånn med våpen og, visste at du mente bare ghille suiten. men skjønner hva du mener, men er uenig at man burde starte med alle sammen...

 

Er faktisk enig med deg , er bare suiten jeg skulle gjerne sluppet og jobbet opp igjen.

Men på en annen side så gjør det at du jobber litt hardere.

Resten man må gjøre opp igjen er jeg enig i, siden man får noe igjen for og spille hele tiden.

Og samtidig så "tvinges" man ut av det kjente mønsteret.

Hvis man foreks. bare har spilt med WA2000 siden man fikk den åpnet så er foreks. M4 eller Intervention ganske uvant og bruke.

 

Så kort fortalt, enig med deg=)

Lenke til kommentar

Range har ingenting å si på sniper. Den har i MW2 målestokk uendelig range. Kun hvor du treffer på kroppen som teller.

Men ja, man behøver aldeles ikke sitte i ro på en plass med sniper. Det har iværtfall ikke jeg tålmodighet til. Dessverre finner jeg ACOG å være VELDIG upresis. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har skutt med en person midt i siktet uten å treffe.

Når det gjelder hva du mister/beholder kan det jo nevnes at prestige challenges resettes vet prestige kun når de er ferdiggjort.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Totalt enig med deg angående ACOG, har hatt det siktet uendelig mange ganger over ansiktet til noen og bommer. Og de skyter deg.

 

Da jeg skulle ta de 10 siste på Barettaen, det var da 1000 kills...før jeg fikk vite det var 2500:P Så hoppet jeg rundt og satt barettaen så nært jeeg kunne noen og trykte av. Merklig følelse og få headshot uten og sikt:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...