Gå til innhold

MW2 Sniper tråden - spots og andre tips


Hvilket våpen foretrekker dere?  

234 stemmer

  1. 1. Bare for moro skyld - hvilken sniksytter rifle foretrekker du?

    • CheyTac Intervention
      120
    • Barrett .50 cal
      74
    • WA2000
      15
    • M21 EBR
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er en video som funker (tror jeg). Ikke en særlig bra tutorial, men den viser i og for seg hvordan man gjør det. Misliker sterkt folk som skyter i ett sett uten mening under tutorials -_-

Skulle heller laget en egen video, men mangler capture program (PC).

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar

Ok. Uansett tror jeg ikke at jeg kommer til å stoppe på 1. prestige. Man rekker jo en del kills, men å spille på lvl 70 og bare gå for kills/headshots, eventuell levle opp andre våpen gidder jeg ikke. Jeg går for 3. prestige først og fremst, men synes jeg fortsatt spillet er morsomt etter jeg har blitt lvl 70 3. prestige, fortsetter jeg nok inn i 4++. Ser ikke noe poeng i å slå seg til ro på lvl 70 da det er svært lite å få ut av spillet på maks level i mine øyne :)

Lenke til kommentar

Nei, det er akkurat derfor jeg ikke orker å farme etter 2500 kills/headshots i en og samme prestige, men heller fordele det utover flere ^_^

Sniper spilling er tidkrevende. Man får ikke like fort 1000 kills med et sniper gevær som med en assault rifle. Jeg gjør hvertfall ikke det :)

Lenke til kommentar

Btw, dette er helt offtopic egentlig, men er det noen som vet om en "greit" måte å få gratis Fraps fullversjon? Jeg synes de fleste tutorial filmene der ute er ganske dårlige, så i mange tilfeller skulle jeg ønske jeg heller kunne linke til noen filmer jeg har laget selv, for eksempel på Highrise, Afghan og Estate er det mange gode sniper spots som beskrives mye bedre med bilder enn ord :p

Ulempen med fraps uregistrert, er at det også er maks 30 sek opptak per fil, og hver fil blir på 6-700 MB >.<

 

Edit: Skiftet forum nick til "Exsecror". Mitt gamle var "AMD 4ever!", men endelig fikk jeg greie på hvordan jeg bytter navn. Har hatt et utrolig teit navn i mange år nå :p

Endret av Exsecror
Lenke til kommentar
Ja, og det vil antagelig ta for lang tid å gjøre til at det blir effektivt i en live match.

Jeg prøvde et par timer i går på private match, men fikk det ikke til.

 

Min favoritt sniper spot er og blir taket på Highrise. Noen sier dette er en glitch, men jeg tror den er der med vilje. Hadde det ikke vært meningen at folk skulle komme seg opp dit, tror jeg ikke det hengende stilaset hadde vært mulig å klatre på.

Legge tactical insertion i en ende av terassen, snipe på andre siden. Dreper mange, og er sikret å spawne der oppe igjen om jeg skulle bli drept, selv av predator missiles siden de ikke sprenger flare. Cold-blooded er selvfølgelig et must så man er sikret mot harriers, pave lows osv.

du gjør det lett i ranked match, gjort det sikkert hundre ganger. er ikke noe vanskelig når du skjønner det, og kan ta alt fra 5sek til 10 min, jeg har faktisk greid det på 10 sek. du kan velge og tro meg eller ikke. har du xbl kan jeg vise deg engang ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...