Gå til innhold

MW2 Sniper tråden - spots og andre tips


Hvilket våpen foretrekker dere?  

234 stemmer

  1. 1. Bare for moro skyld - hvilken sniksytter rifle foretrekker du?

    • CheyTac Intervention
      120
    • Barrett .50 cal
      74
    • WA2000
      15
    • M21 EBR
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
CAMPING FTW!!!! :p

 

Har "funnet" en sweet plass på Derail.

På Demolition ved nordbomba (B tror jeg) er det buskas rett uttafor gjerdet til Øst.

Vintercamo/Arctic, Coldblooded og Ninja med FMJ/Silencer på både primary og secondary EIER her..

Legg deg i crouch inni buskaset og avlever eder og galle når folk kommer... :)

 

INGEN!!! ser deg på denne spoten uanz F**N :)

 

Uff. jeg har lyst på Cold Blooded på sniping classen min, men trenger stopping power for å sikre meg kill når jeg fyrer av. Andre gangen er det forsent.

Lenke til kommentar
CAMPING FTW!!!! :p

 

Har "funnet" en sweet plass på Derail.

På Demolition ved nordbomba (B tror jeg) er det buskas rett uttafor gjerdet til Øst.

Vintercamo/Arctic, Coldblooded og Ninja med FMJ/Silencer på både primary og secondary EIER her..

Legg deg i crouch inni buskaset og avlever eder og galle når folk kommer... :)

 

INGEN!!! ser deg på denne spoten uanz F**N :)

 

Uff. jeg har lyst på Cold Blooded på sniping classen min, men trenger stopping power for å sikre meg kill når jeg fyrer av. Andre gangen er det forsent.

No offense, men det kommer bare an på sikting. Treffer du rent med Intervention og Barret, er det one shot kill. Trenger ikke på langt nær Stopping Power :)

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar

Det er FMJ som gir høyere penetreringsevne, ikke Stopping Power. Jeg har ikke Stopping Power på noen av klassene mine, rett og slett fordi jeg synes Cold Blooded Pro er uvurderlig. Stealth/sneakiness er nøkkelen til suksess har jeg funnet ut :p

 

Edit: Begynner å bli en liten djevel på å skyte folk som løper med Intervention også nå ^_^

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar

Intervention og silencer.

 

Noe så SINNSYKT latterlig...

Hadde silencer på Intervention for å unlocke heartbeatsensor.

Sto 2 meter bak en fyr å sikta på hodet hans å trakk av. FYREN STO FAN ENDA!!!!!!!!!!

 

Måtte jo sef testes hva som var greia med dette og skjøt etter flere med samme resultat...

 

Snakk om luftgevær ^^

Er jo alldeles ikke sånn uten silenceren...

Lenke til kommentar
Intervention og silencer.

 

Noe så SINNSYKT latterlig...

Hadde silencer på Intervention for å unlocke heartbeatsensor.

Sto 2 meter bak en fyr å sikta på hodet hans å trakk av. FYREN STO FAN ENDA!!!!!!!!!!

 

Måtte jo sef testes hva som var greia med dette og skjøt etter flere med samme resultat...

 

Snakk om luftgevær ^^

Er jo alldeles ikke sånn uten silenceren...

 

Ganske teit ja... På ekte kan Intervention skyte 4-5km med lyddemper gjennom en 3 cm metallplate...

Lenke til kommentar
Intervention og silencer.

 

Noe så SINNSYKT latterlig...

Hadde silencer på Intervention for å unlocke heartbeatsensor.

Sto 2 meter bak en fyr å sikta på hodet hans å trakk av. FYREN STO FAN ENDA!!!!!!!!!!

 

Måtte jo sef testes hva som var greia med dette og skjøt etter flere med samme resultat...

 

Snakk om luftgevær ^^

Er jo alldeles ikke sånn uten silenceren...

 

Se på linken jeg postet på forrige side. Du brukte ikke stopping power skjønner jeg. Med silencer har sniper rifles 50 damage, og treffer man i hodet ganger man dette med 1.5, og da ender man opp på 75 damage, og ettersom man har 100 helse totalt, trenger man to skudd for å drepe. =/ bruker man silencer og ikke stopping power trenger man to skudd for å drepe uansett hvor du treffer.

Lenke til kommentar

Noe jeg oppdaget for første gang i går var på Wasteland, heeeelt til venstre, der hvor A-flagget er i domination. Der er det en bil som jeg lå bak.

 

Jeg klarte ikkje å skyte gjennom vinduet der med sniperen, men en fiende klarte å drepe meg gjennom samme vinduet.

 

Veldig irriterende :p ødela en flott killstreak og :(

Lenke til kommentar

Intervention og Barret .50cal har en multiplier på 1.5 i både hode og kropp (dvs bryst), så det er ikke noe problem å drepe en person på ett skudd etter min mening. Eneste problemet er om man skal ta ut et mål som løper, men selv om Intervention ikke er et "spray and pray" våpen, er det rask nok ladningsmekanisme til at man rekker det andre skuddet om man skulle være uheldig :) Jeg kommer aldri til å bruke Stopping Power på en av mine snikskytter klasser tror jeg.

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar
Noen som har bra sniperspots på sub base?

Jeg har en knallgod en, men den er veldig vanskelig å komme seg til. Det er ikke bruk av glitches eller elevators, bare litt kreativ klatring. Skal legge ut et bilde og redigere denne posten når det er gjort :)

 

Edit:

Her står jeg:

571529.jpeg

Dette er noe av utsikten man har :D

571530.jpeg

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...