stranden Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 hvis jeg ser på half life 1 så kan jeg skjønne at det var sinnsykt bra da det kom ut, selv om grafikken i half life nå er "DRITT dårlig" sattt å så gjennom den lange introen.. kjedelig å se på nå.. men når det kom ut så var bare å kjøre toget helt sinnsykt :oops: men blir half life 2 bedre enn half life 1 ? da må vi tenke når half life 1 ble lansert og da.. i forhold til årstall.. hvis dere skjønnner hva jeg mener.. hørte at half life 2 skulle bli mye lettere å modifisere.. som er DØDSBRA.. kjempearti med mods men tror dere half life 2 blir mye bedre enn half life 1? Lenke til kommentar
sikkert Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Tror det kommer mye an på hvordan storyen og spillfølelsen blir. Frem til nå har vi jo bare sett litt av hva spillmotoren tilbyr (om noen har sett noe mer, vil jeg gjerne vite hvor!), og den ser jo veldig bra ut! Å kunne skyte på en treplanke og se at den ødelegges som en planke, at lette ting flyter mens tunge synker osv. er den form for interaktivitet som jeg har venta på i mange år nå! Så for min egen del tror jeg at hvis utviklerene klarer bruke den motoren fullt ut, har en AI som klarer å arbeide i team og en story som gjør at du har lyst til å spille videre hele tiden, så har vi hva HL1 var i sin tid, og enda litt til! Selv kommer jeg i alle fall til å vente spent på utgivelsen:) Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Ble aldri imponert ut av støvlene av Half- Life 1, selv ikke når det kom ut (1998)... Spillet var fett det, men ikke så über- genialt som alle skulle ha det til. Det er litt vanskelig å sette seg inn i spill- forventninger og spillkvaliteten for 5 år siden, i forhold til slik det ble oppfattet da... Half- Life 2 ser uansett grisefett ut, både hva angår fysikk, grafikk, AI osv... Det er vanskelig for spill å være banebrytende lengre, slik utviklingen har vært over de siste årene, men jeg håper iallefall at Half- Life 2 blir en kvalitetsbombe å riste i buksene av... Lenke til kommentar
ZyberZombie Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Håper bare ikke detta blir et sånt "over-hypa" spill som alle gleder seg til, og som bare innfrir littegrann. Tror vi spillere har blitt litt mer kresne siden Haff-Laff's dager, og nå er markedet stappa av 1st persons skytere. Har sett videon selv, ser j**** bra ut, men alikevel... Men såklart håper jeg det innfrir alt av forventinger! Prøvde littegrann haff-laff for en stund siden, husker alt, enda det er drøss av år siden jeg runna det første gang. Sier litt... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Det blir nok aldri like bra som Halflife, halflife var en revolusjon innen spill verden. Men det er ingen tvil om at Halflife 2 ser bra ut... Men om det er like bra som når når Halflife kom ut, det tviler jeg på. Den som lever får se. :wink: Lenke til kommentar
schloemi Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 hhmm.. helt enig at det som til nå har blitt vist av HL2 ser utrolig kult ut... men allikevel kan det hende at det er mange som blir skuffet tror jeg... for å sammenlikne det med en veldig lik ting: Ta Matrix 1 og 2 for eks. enern var helt banebrytende og dødsfet og man hadde aldri sett noe liknende...og alle trailerne til matrix to var ekstremt kule men allikevel ble matrix 2 absolutt ikke så bra som enern!!! men jeg må innrømme at det jeg til nå har sett av HL2 er mye kulere i forhold til HL1 i sammenlikning med matrix 2 og 1... Hvis det overhodet var noen som skjønnte det så vet dere sikkert hva jeg mener! Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 hhmm.. helt enig at det som til nå har blitt vist av HL2 ser utrolig kult ut... men allikevel kan det hende at det er mange som blir skuffet tror jeg... for å sammenlikne det med en veldig lik ting: Ta Matrix 1 og 2 for eks. enern var helt banebrytende og dødsfet og man hadde aldri sett noe liknende...og alle trailerne til matrix to var ekstremt kule men allikevel ble matrix 2 absolutt ikke så bra som enern!!!men jeg må innrømme at det jeg til nå har sett av HL2 er mye kulere i forhold til HL1 i sammenlikning med matrix 2 og 1... Hvis det overhodet var noen som skjønnte det så vet dere sikkert hva jeg mener! Godt poeng, vanskelig å følge opp et såå bra spill er det helt klart. Det er helt klart en stor utfordring. Matrix 2 som du kaller det, er jo ganske revolusjonerende. Effekter i samme kvalitet får vi ikke se i andre filmer på lang tid. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Godt poeng, vanskelig å følge opp et såå bra spill er det helt klart. Det er helt klart en stor utfordring. Matrix 2 som du kaller det, er jo ganske revolusjonerende. Effekter i samme kvalitet får vi ikke se i andre filmer på lang tid. I følge Wachowskiene er flere av stunta i Reloaded og Revolutions så ekstreme at ingen vil gjøre dem igjen, og ærlig talt så tror jeg dem... Det er jo selvfølgelig til det bedre, for Matrix er jo så utkopiert nå at folk som ser den idag ikke blir så imponert som vi som så premiera på kinoene... Bullettime, roterende kameraføring kombinert med frysing av tida, ekstreme asiatiske kampsportscener, kryptiske manuskript og ikke minst genial kostymebruk er jo aldri så bra som i Matrix etter min mening, men mye av det - særlig de nye tinga (si de tre første punktene) er jo brukt altfor mye etterpå... oj sann... blir så revet med i Matrix-diskusjoner og dette var jo bare på vei til å bli en... får ro meg litt inn igjen, da... jeg mener ikke at HL er revolusjonerende på samme måten, ergo er det litt mindre å leve opp til, selv om JA, jeg måpte litt når jeg første gang så tog-introen til spillet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå