stimas Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hei. Jeg kjøpte en Toshiba (bærbar PC) til mine foreldre. Det er noe de greier å gjøre som jeg ikke forstår: De snarveiene jeg har laget til de på skrivebordet, er borte. Starter Utforsker å sjekker på C:\Brukere\Bjorn\Skrivebord>, så ligger de der som snarveisfiler. Men de vises ikke på skrivebordet. Har også lagt merke til at bakgrunnsbildet er forandret til mørk blå. Har prøvd å sette på et bakgrunnsbilde, men dette kommer ikke frem. Siste jeg så dette på denne PC'n, så tok jeg en System Restore og da kom det opp igjen. I etterkant av dette, så laget jeg mitt eget "restore-point" og navnga det med mitt navn. Dette finner jeg nå ikke igjen (har krysset av for å vise eldre restore-point enn siste 5 dager (?)). Hvordan henger dette sammen? TAKK for hjelpen! Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) spørsmål om icons: http://www.howtogeek.com/howto/windows-vis...-windows-vista/ restorepoint: i Vista hvis jeg ikke tar feil er det reservert 15 % av disken for gjenoppretting, hvis dette blir overskredet slettes de mest gamle. lykke til Endret 11. januar 2010 av p@ge Lenke til kommentar
stimas Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå