RBW Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Thermaltake tenker virkelig nytt med sitt Level 10. Les mer Lenke til kommentar
Munty Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jøss! Dette var noe nytt ja. Hvis jeg hadde hatt pengene hadde jeg så absolutt anskaffet meg denne bomben! En ting man ikke ser på bildet er kjølingen. Får man noen luftgjennomstrømning i det hele tatt i et kabinett hvor delene er adskilt fra hverandre slik som det er her? Lenke til kommentar
Professional Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Veldig lyst på et sånt, problemet er støv. Tviler jeg kjøper kun pga det, kanskje et sånt system i et lukket kabinett hadde vert fint. Vi får se. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Har sett kabinettet før i en annen artikkel og det så spennende ut da, men synnes prislappen blir alt for drøy i forhold til hva man får. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Et av de styggeste kabinettene jeg har sett Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det var en artikkel om det kabinettet for ca halvt år sia enten på dinside-itpro-pcworld eller så var det her på hw Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Dette har jo vært i butikken lenge, har siklet på dette kabinettet på komplett.no en stund nå... Lenke til kommentar
Romhelten Spiff Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Detta ser tøft ut Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Dettte er iallefall IKKJE en nyhet? Har også sett artikkler om dette for LENGE siden! Så iallefall dette på Computex i juni 2009 Hjemmesiden til kabinettet http://www.ttlevel10.com/ Denne kunne vel ha vært i artikkelen for å utfylle den litt http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=500658 Er det noen som får betalt per artikkel, eller er det kvalitet på innhold Endret 11. januar 2010 av Nizzen Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Er det noen som får betalt per artikkel, eller er det kvalitet på innhold Om det er sistenevnte så blir det vel skralt med penger Lenke til kommentar
Komplett-Marius Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Utrolig spennende kabinett, får vi en test av dette tro? :-) Lenke til kommentar
NIXUS Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg er nå av de som enda ikke har fått med seg denne godbiten av et kabinett så hva så om det er "old news". Ved mindre man faktisk bor her inne og på andre lignende nettsider så nytter det jo ikke å få med seg alt første gangen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Utrolig spennende kabinett, får vi en test av dette tro? :-) Dere (komplett.no) får sende et kabinett til en av oss, så tester vi mere enn gjerne Jeg er nå av de som enda ikke har fått med seg denne godbiten av et kabinett så hva så om det er "old news". Ved mindre man faktisk bor her inne og på andre lignende nettsider så nytter det jo ikke å få med seg alt første gangen Kjedelig hvis vg.no skulle stadig komme med gamle nyheter sånn i tilfelle noen ikkje hadde fått de med seg :!: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Sære greier. Endret 11. januar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
NIXUS Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg er nå av de som enda ikke har fått med seg denne godbiten av et kabinett så hva så om det er "old news". Ved mindre man faktisk bor her inne og på andre lignende nettsider så nytter det jo ikke å få med seg alt første gangen Kjedelig hvis vg.no skulle stadig komme med gamle nyheter sånn i tilfelle noen ikkje hadde fått de med seg :!: Kan ikke sammenlignes! VG publiserer vell 100 hvis ikke flere nyheter daglig. Her inne kommer det toppen 10? Så litt old news for å få liv i siden skader ikke Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Mange fine kriker og kroker som hybelkaninene kan slå seg ned i ser jeg... Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Her har dere et Review av kabinettet: http://www.pcper.com/article.php?aid=834&type=overview Stilig kabinett, men noe dyrt.. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Klarer ikke helt å bestemme meg for om dette er utrolig kult eller utrolig ute å kjører når det gjelder design. Nyskapende er det i alle fall. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Morsomt med litt annerledes kabinetter. Antagelig gir denne løsningen bedre passiv kjøling enn vanlige kabinetter, men de mest energikrevende komponentene (CPU, GPU, PSU) må selvsagt ha aktiv kjøling. Jeg håper noe av dette har så mye for seg at andre lar seg inspirere. Farge og form var noe harry, men likevel litt stilig. Prisen er helt på bærtur. Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Dårlig luftsirkulasjon anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå