r1hunter Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) halla! er 18år,184 høy og veier 85 kg. har et nybegynnerprogram å følge. si hva dere syns jeg bør endre på, både på treningsprogrammet og kost. er det greit å starte med 60% av egen kroppsvekt på øvelsene? Dag 1: Rygg og triceps Markløft 5 x 5 Chins 5 x max. 2 min pause Foroverbøyd roing med stang 3 x 10 Franskpress 4 x 12 Dag 2: Bryst og biceps Benkpress 5 x 5 Smal benkpress 4 x 10 Stangcurls 4 x 10 Benhev 3 x 20 Dag 3: Skuldre og bein Boksbøy 5 x 5 Militærpress 5 x 5 Leg extensions/leg curl 3 x 8 Sidehevninger 3 x 10 1,5 – 2 min pause på 5 x 5 øvelsene 1 min pause på de andre Kosttilskudd: proteinpulver, multivitamin, omega 3 tabletter, tran, sana sol. Mellommåltid: Nøtter og frukt (paranøtter, chillinøtter, banan, eple, druer, appelsin, mandarin) Drikk mye vann! Frokost: havregryn med biola eller melk + 1 frukt, 2—4 grove brødskiver med kjøttpålegg Lunsj: 4 grove brødskiver med kjøttpållegg, kyllingsalat eller andre salater, nøtter Middag: kylling, biff, alt av proteinrikt kjøtt, poteter, grønnsaker, ris Kveldsmat: tunfisk med grønnsaker eller på brødskiver, salater og frukt edit: jeg har bare 3 treningsøkter i uken grunnet 2 jogge-/løpedager i uka. Endret 11. januar 2010 av Milfen Lenke til kommentar
Knife Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Rygg og triceps passer ikke sammen, verken gjør bryst og biceps. Sånn ville jeg ha hatt det; Dag1: Fremside lår, ræv og mage Knebøy Lunges '1-2 mage øvelser med belastning Dag2: Bryst, skuldre og triceps Benkpress Millitær press Dips Dag3: Rygg, bakside lår og biceps Markløft Strakemark Chins/nedtrekk Roing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå