Sindre Aleksander Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Slet med rekkevidden med den originale antennen montert. Flere ganger at signalet ikke "kom frem". Etter jeg bytta har det vært totalt 1 eller 2 ganger at signalet ikke har nådd frem ved daglig bruk. Synes absolutt den fungerer bedre Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Ikke dumt. Passer den antennen til RFXtrx uten noe overgang? Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 (endret) Jepp. Bare pass på å få med "Male"-kontakt. Endret 13. februar 2016 av Sindre Aleksander Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Takk, da har jeg bestilt den du linket til Lenke til kommentar
jr_ewing Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Prøver å kikke i loggen til Homeseer, men den er helt blank!? Nederst står det at det "1217 log entries, displaying entries from 0 " Har ingen filtre. Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Prøv å trykke reset under filter. Lenke til kommentar
jr_ewing Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 nope, hjelper ikke. Prøvde å slette logfilen og den ble opprettet igjen etter omstart. Virker som det er noe feil i html/javascript. Den oppdaterer tallet over innlegg, men det ser ikke ut som det er noe i HTML-en Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Har du sjekket log settingene dine? Prøv en annen nettleser. Lenke til kommentar
jr_ewing Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 (endret) Prøvd både Chrome, FF og Edge og forsøkt ulike log-instillinger. Den logger tydeligvis, men klarer ikke å vise dem. Endret 13. februar 2016 av jr_ewing Lenke til kommentar
jr_ewing Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Prøvd både Chrome, FF og Edge og forsøkt ulike log-instillinger. Den logger tydeligvis, men klarer ikke å vise dem. Endret region og datoformat til Storbritannia, slettet log-filen og nå virker det! Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 (endret) Vært på biltema'en og snopt meg WAF vennlig skap (60 kr) til Rpi'en og RFLink Gateway kortene mine ^^ Så nå gjelder det bare å få tid til å modifisere det. Og kanskje finne noe fancy å ha i hullene i døren Endret 13. februar 2016 av Hr Kotelett Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Nettingstrømpe foran da, for å forhindre 1000 hybelkaniner ^^ Ser ut som jeg har gått på en blemme med Biltema sin ekstra sensor til værstasjon 840870 http://www.biltema.no/no/Kontor---Teknikk/Klokker-og-Termometre/Termometer/Varstasjon-Desktop-2000036034/ Har kjørt med 1 i en god stund, så kjøpte 2 til idag, de kan settes til 1, 2 og 3 med en bryter. Men får bare en til å fungere om gangen uansett :/ Så de fungerer 1 og 1, men må teste litt mer for å se om jeg kan få alle 3 opp å gå. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Kona vil at man "dobbelt-trykker" og så går lyset av. Ulempen er at det da tar litt tid før en kommando blir utført. Fungerer ikke i virkeligheten dessverre, vi er vant med reaksjon på dobbeltklikk og ventetid blir unaturlig. Strøm til salongbordet vil løse dette, men det er ikke lett. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2016 Fungerer ikke i virkeligheten dessverre, vi er vant med reaksjon på dobbeltklikk og ventetid blir unaturlig. Strøm til salongbordet vil løse dette, men det er ikke lett. Ja, problemet er at det vanligvis da er fjernkontrollen som tolker hva som er et dobbeltklikk, og sender en annen kommando enn enkeltklikk. ... alternativet er vel også å bruke en WallC, f.eks. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 @Moskus, kona ser på en tv-serie hvor de bruker store touch-skjermer. Noe politigreier. Hun gleder seg til vi kan få touch-skjerm i salongbordet. Usikker om hun mente det... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2016 Hun gleder seg til vi kan få touch-skjerm i salongbordet. Usikker om hun mente det... Smi mens jernet er varmt og kjøp i morgen. Spill dum etterpå: "Men du sa jo..." Det går alltid bra! Lenke til kommentar
DiderikFrom Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Da har jeg endelig fått min Amazon Echo. Direkte integrasjon med Homeseer er bare tull, men det virker som om jobber hardt med det. Derimot fungerer integrasjon med Homeseer via IFTTT utmerket. Jeg styrer lys og musikk uten problemer når jeg snakker engelsk. Funker finfint, og det er knappest noen feilhøringer. «Alexa, trigger kitchen lights on» «Alexa, trigger volume up» «Alexa, trigger Going to bed» «Alexa, trigger BBC Radio 3 in the Kitchen» «Alexa, open the pod bay doors» Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Hun gleder seg til vi kan få touch-skjerm i salongbordet. Usikker om hun mente det... Smi mens jernet er varmt og kjøp i morgen. Spill dum etterpå: "Men du sa jo..." Det går alltid bra! Pixelsense :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå