GeneralVirus Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Bytter ikke selv. Myhomeseer hele tiden. 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Igjen takk, det høres glimrende ut. Får feilmelding: could not authenticate, check user+pass in hstouch setting. Der ligger det inne, via Safari når jeg systemet helt fint men ikke via HS3Touch appen. Har du brukernavn+passord på web-interfacet? Jeg har det, pussig hvis det er årsaken. Får google etter middag - alt for husfreden... EDIT: Løst. Feil brukernavn. Endret 19. januar 2016 av Morgens Lenke til kommentar
DrLaban Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Hva ligger SonteFilm på i pris? Har to vinduer jeg gjerne skulle hatt det på. ... du kan si at priseksemplene ikke er så veldig oppløftende: http://www.sontefilm.no/priseksempel/ damn.... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 Hva ligger SonteFilm på i pris? Har to vinduer jeg gjerne skulle hatt det på. ... du kan si at priseksemplene ikke er så veldig oppløftende: http://www.sontefilm.no/priseksempel/ damn.... Ryktene fra Facebook er at for mindre vinduer koster det rundt 3-4000 kr. Sammenlignet med screen'en til solskjerming så er det jo ikke så dyrt.... Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Hvis det er soveromsvinduet så er det klart verdt det. Ellers får vi bare vente på økt volum... Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Koblet opp en Nexa WT2 idag, tenkte å bruke den som en bryter til å styre scener slik mange har gjort her inne. Men det ser ut som rekkevidden er elendig! Andre som har opplevd det samme? Eller burde jeg dra ut å kjøpe nye batterier. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 Jeg har grei rekkevidde på mine. Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 (endret) Prøvde med en WTE2 isteden, og det fungerte mye bedre. Bytte også batteri uten at det hjalp. Har du WT2 eller WTE2? Ser RFXCOM dine også som "AC Input Device Unknown Sensor" Endret 20. januar 2016 av GeneralVirus Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Bytter ikke selv. Myhomeseer hele tiden. Hei igjen. Jeg kom ikke i mål forrige gang, antok at det var brukernavnet siden jeg logget inn med e-post. Logger nå inn med korrekt brukernavn, men hver gang kommer det en popup: Login to MyHS. Legger inn myhomeseer.brukerinfo der men det feiler. Har skummet over innstillinger uten at jeg fant noe. Når jeg går via Safari på mobil bruker jeg først myhomeseer-info får jeg må legge inn user+pass for web-gui. Tips? Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Bytter ikke selv. Myhomeseer hele tiden. Hei igjen. Jeg kom ikke i mål forrige gang, antok at det var brukernavnet siden jeg logget inn med e-post. Logger nå inn med korrekt brukernavn, men hver gang kommer det en popup: Login to MyHS. Legger inn myhomeseer.brukerinfo der men det feiler. Har skummet over innstillinger uten at jeg fant noe. Når jeg går via Safari på mobil bruker jeg først myhomeseer-info får jeg må legge inn user+pass for web-gui. Tips? Har du akrivert "MyHomeSeer Remote Control Settings" under Network i Setup på HS3? Mulig du også må åpne noe porter og slikt. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Takk, ja den er aktivisert. Kommer inn med nettleser utenfor hjemmet. Først logger jeg inn på myhs og deretter på hs3. Har du bruker og passord på din hs3? Tenkte det kunne være noe der. Fant ingen dokumetasjon. Prøver igjen under Herreavdelingen. Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) Logger inn med brukernavn og passord på hs3 ja. Har en bruker som er epostadressen min, trur det er den jeg logger inn på myhs med. Endret 21. januar 2016 av GeneralVirus 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-A7VIlhBsZy Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Noen som har noe tips til ett sted jeg får kjøpt en "så flat som mulig" overgang/skjøteledning til utebruk? Smalt foran støpselet jeg skal bruke ute til noe prosjekt, men klarer ikke finne noe overgang. Vil gjerne ha noe ordentlige greier også, så ikke noe kina-vare - skulle liksom tro at Biltema eller ClasOhlson har noe sånt, men dengang-ei. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Logger inn med brukernavn og passord på hs3 ja. Har en bruker som er epostadressen min, trur det er den jeg logger inn på myhs med. Ikke f...., gidder du å se i HS3Touch settings under innstillinger? Bare si om det står virus eller virus@ der? Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Under MyHomSeer så er username [email protected]. 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Under MyHomSeer så er username [email protected]. Samme her, kontakter HS og ber om en manual så slipper jeg å spamme kafeen. Takk uansett. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2016 (endret) Hvem tipper vi betaler for spørreundersøkelsen om smarthus på tek.no? Smartly eller FutureHome, kanskje. Synd de ikke har opsjon for "har allerede smarthus" og "hvilket system bruker du?" ET SMART ET! Endret 22. januar 2016 av Moskus 2 Lenke til kommentar
stein111 Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 (endret) Hvem tipper vi betaler for spørreundersøkelsen om smarthus på tek.no? Smartly eller FutureHome, kanskje. Synd de ikke har opsjon for "har allerede smarthus" og "hvilket system bruker du?" ET SMART ET! Hehe, ja det var ganske tullete valg:p Endret 22. januar 2016 av stein111 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 For oss som ikke kjente til noen av de men likevel måtte velge så tok jeg bare øverste Jeg har lyst å gjøre mye med huset mitt, men usikker på hvor mye penger som må til og hvor mye innsats. Ventilasjon fra Flexit, lås YaleDoorman V2, ymse lys etc. Planene er store, men per dags dato er kunnskapen for liten Lenke til kommentar
stein111 Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Må man ha en bypass motstand til Fiabro dimmer 2 hvis man bruker den til led? Tenkte bare å at da blir den ganske mye dyrer en Qubino sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå