krissh Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Sjekka også conrad med ein gong, men fant berre 12v og 24v utgåver der. Sendte ein e-post til comatec og håper i det minste dei svarer. Mulig du kan prøve her: http://www.powerdin.com/en/OTS-05-05-p164c20c62c70m8.html Lenke til kommentar
Lasarus Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Sjekka også conrad med ein gong, men fant berre 12v og 24v utgåver der. Sendte ein e-post til comatec og håper i det minste dei svarer. Mulig du kan prøve her: http://www.powerdin.com/en/OTS-05-05-p164c20c62c70m8.html ____ I orden og bestilt, ref svar i forrige post Lenke til kommentar
iceanger Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 ooh se der ja:) supert. du får gi rapport når du får den lasarus:) Lenke til kommentar
Lasarus Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 ooh se der ja:) supert. du får gi rapport når du får den lasarus:) Om den ikkje fungerer må vegger lukkes uten skjult opplegg, noko som i så fall er veldig dumt. Er allerede sendt, så krysser fingrene og rapporterer her. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Er dette en pc http://www.tek.no/artikler/test-msi-cubi-018eu/193011 som det er mulig å kjøre hs3 på? Lenke til kommentar
stein111 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Hatt den i et par måneder nå og synes den fungrer bra med HS3, aldri restartet pcen etter at alt var på plass. Gått nå i 6-7 uker. Veldig stille! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Hatt den i et par måneder nå og synes den fungrer bra med HS3, aldri restartet pcen etter at alt var på plass. Gått nå i 6-7 uker. Veldig stille! Lovende. Har du brukt den til noe annet? Jeg har lyst til å erstatte den gamle laptop'en som kjører i skapet på kjøkkenet koblet til hovedskjermen for huset, altså må den håndtere HStouch... HS3 i seg selv krever jo ikke så mye. Det kjører fint på Raspberry Pi 2, selv om den ideelt sett hadde hatt litt mer minne. Endret 5. oktober 2015 av Moskus Lenke til kommentar
stein111 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Siden denne lille Cube er den eneste windows pcen i huset så blir den brukt til alt som ikke kan kjøre på macen, HStouch har jeg prøvd og det ser veldig greit. Synes den klarer seg veldig bra. Nå har ikke jeg det mest krevende oppsette enda men har nå værtfall en del plugins som kjører. Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Nå har jeg utvidet Telldus-"anlegget" mitt med et par temperatur/luftfuktighet-sensorer og en fryseboks-sensor (temp.) fra Proove. Fra før av har jeg en del temperatur/fuktighet-sensorer fra Oregon (den til 300 kr på Clas Ohlson), som jeg har vært fornøyd med, samt temperatursensoren Teknikmagasinet hadde (til 129 kr, ca.). Ifølge fryseboks-sensoren fra Proove er det -23 i fryseboksen, men jeg nekter å tro at det er lavere enn -18 ...? Det ser også ut som om Proove-sensorene angir en høyere luftfuktighet enn det Oregon gjør - men jeg vet ikke helt hvilken som er mest korrekt ... Noen som har noe erfaring fra hvor troverdige Proove-verdiene er? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2015 Jeg setter Oregon Scientific høyere enn Proove. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 er vel verd å prøve å måle med et manuelt vanlig termometer for å se Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2015 er vel verd å prøve å måle med et manuelt vanlig termometer for å se ... men hvordan vet du at det manuelle termometeret er riktig? Jeg tok en gang alle sensorene mine og la på ett sted med konstant temperatur. Dermed er det kun snakk om litt statistikk for å finne det som sannsynlighet er riktig temperatur, og deretter la jeg inn korreksjonene i HomeSeer. Men det var før jeg brukte Proove/Viking. Kanskje jeg må ha en kalibreringsrunde til. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 er vel verd å prøve å måle med et manuelt vanlig termometer for å se ... men hvordan vet du at det manuelle termometeret er riktig? Fordi det er allment akseptert at de vanlige manuelle fungerer som dem skal Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 Dette var en genial idé! Noe sånt må jeg gjøre! "Norske Øyvind spiller snake i bokhylla" Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Jeg har skrevet noen tanker om Z-Net som kom i hus i går. TL;DR: Wow. Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 (endret) Ser ut som noe for folk her WiFi, USB og RJ45 på PoE Er vist disse som forhandler i Norge: http://network-group.no/ Endret 14. oktober 2015 av Fermate Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2015 Ser ut som noe for folk her WiFi, USB og RJ45 på PoE Er vist disse som forhandler i Norge: http://network-group.no/ ... hva betyr "Wifi" i denne sammenhengen? Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 ... hva betyr "Wifi" i denne sammenhengen? WiFi Accesspunkt med en eller annen protokoll trodde jeg Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2015 ... hva betyr "Wifi" i denne sammenhengen? WiFi Accesspunkt med en eller annen protokoll trodde jeg Kan du linke til selve produktet et sted? Var ikke lett å finne det igjen uten navn eller nummer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå