FluFFy- Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 vil si at om det er bra eller dårlig kommer helt ann på hva du er ute etter. Personlig synes jeg det var drit kult. Det var mye mystikk i bilde, spesielt himmelen, og jeg ble veldig fanget av det. Utrolig bra jobba sier jeg Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Oi takk sa mye! var bare et eksperiment.. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Jeg er ikke sånn vanvittig god på å gi ordentlig kritikk til bilder og sånt.. Menne, det bildet der var sykt kult, jeg likte de spenstige fargene du brukte! Og hele bildet var bare superduper awesome slik det så ut med effekter osv.. :!: EDIT: Enig med fluffy, himmelen var det som fenget for meg også! Endret 11. januar 2010 av Sindrato Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Ikke dumt, men treet til høyre for huset (det som er litt vel lyst) stjeler for mye oppmerksomhet. I tillegg lurer jeg på om det hadde gjort seg med en liten crop på venstre side, samt litt i bunn. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Flott bilde! Du ser et hus som stråler imot deg i flotte kontraster med skog og pluss for en dynamisk himmel. Hmm, dette bør vel være så store forskjeller i kontrastene at du kunne vurdert HDR? Selv om det er litt vel under og overeksponerte deler av bilde, synes jeg egentlig dette er med på å skape dynamikken og utstrålingen i bildet.. Endret 11. januar 2010 av BEFGHIJKLMNPQSTUVXYZ Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Dette bildet var jo bare konge, veldig bra. Som andre her sier så var det himmelen som fanget oppmerksomheten:) Bra jobbet . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå